add artist photo
Master P
Add Explanation
Add Meaning
Master P

Let's Get Em lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Master P – Let's Get Em lyrics

[Master P/C-Murder]
Chorus
Where them niggas at
Where them niggas at
There them niggas go
[Master P]
Uhhhhh
Fuck it, let's get em x4

[C-Murder]
I'm a motherfucking soldier
Bitch I thought I told ya, I smoke your ass like doja
Niggas mad cause my tapes selling like crack
Sold a million records, not one disc came back
You know, I gotta repre fuckin sent
My ghetto niggas got me getting paid like the president
But tru niggas don't yap about it (yap about it)
But when I do some gangsta shit, you know I gotta rap about it
I left the dope on the motherfucking table
The feds mad cause we the number one rap label
No Limit records made history in this bitch
And it's a myth on how ghetto niggas getting rich
The whole world say they bout it bout it
I drop this ghetto shit, and get my thug niggas rowdy
My tank dogs coming through, where them niggas at
Ready to hit em, P, pass me them thangs, let me get em

Chorus x4

[Magic]
P man, pass me them thangs and let me get em
I be damned if I don't kill a nigga
They shouldn't be fuckin with ya
They don't respect a fucking soldier
They gonna roll or get rolled over, or get fucked over
Now I may be the first to go with, but you best believe
Thirty niggas came out here to get us, thirty niggas gonna bleed
I'm here to protect and serve my tank dogs
And any nigga that fuck with us
Colonel, get ready to go to war, I'm hitting hard
A made nigga, that's why they call me mister Magic
Busting that niggas that try it, Magic and laugh
I'm military minding, I don't second guess
Click clack blast, erasing niggas, it's all bad

Chorus x4

[Master P]
Nigga I ride for scrilla, hang with dealers
Daddy wasn't home so I rode with them killers
And thug niggas high off hennesey and weed
Tatoos and oz's, invested in cd's
Now the feds wanna see me dead
Independent, black owned and teaching other niggas how to get paid
Ran with some gangs, bank for some change
Third ward niggas don't play no fucking games
Me and Silkk, C-Murder, we killers
Plus Magic together, a world of tru niggas
Taking over this rap game
It's No Limit for life, lights out I'm the trigger man

(bang, bang, bang, bang)
Ok, I'm reloading. Ha ha.
I told yall, No Limit niggas, we mercenary soldiers.
We don't talk, we don't rap about niggas.
We all about getting our motherfucking paper.
A coward dies a million deaths, but a soldier only dies once nigga.
Real niggas, they play the motherfucking game they don't talk nigga.
Ha ha, yall fake ass niggas, yall think about it.
Rapping for the motherfucking white folks.
We independent black owned nigga.
Ghetto niggas, ha.
Real niggas and bitches unite. Ha ha.
Fuck fifteen percent nigga, I want the whole motherfucking wallet.
Talk to the niggas I feed nigga if you got problems



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/m/master_p/lets_get_em.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×