add artist photo
Lady Sovereign
Add Explanation
Add Meaning
Lady Sovereign

A Little Bit Of Shhh lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Lady Sovereign – A Little Bit Of Shhh lyrics

Yeah is dis Mike on? Riiiitteeeee

Lil shhh for the mc please (thankyou)

[Verse 1:]
Ya way aint step away now back away
Cos d only ting I be is heavy weight
Let me demonstrate da key to create
Check out d vibe dat i am create
You want me to stop well it's too late
Want me to flow? Haha neva me
Neva hesitate to drop da mic'
I neva... hesitate to do what I like
Neva hesitate to pick up my fight
At d fings dat challengin at my vibe
Continue? Yes im sure
Get off my little caniball
I will leave it so old so old like a beat up whore
Eyes dem after a dumb hard draw
High ten lyrics dem against d law
Be lame right now wen d girls so flaw...
Eatin bread n water
My living can count it's slaughter
Wid a order
Have u come to a decision?
Yes she's going to...
Don't Send me dere
Da beef for my livin just get u no war
Dnt really care write what I like
Say every type of prayer
Oh yeah be aware...

[Chorus:]
Yo a lil bit of shhh for me
A lil bit of quiet for the mc
A lil bit of shhh for me
Make way for the S.O.V
A lil bit of shhh for me
Now shut ya mouth for d MC
A lil bit of hush for me
Right now it's d S.O.V

Ritteee haha
Don't joke wiv us move forward please (thankyou thankyou)

[Verse 2:]
Yeah about one nightstand
Wat u fink of my stands
Right now how it sounds I go zippy cold hands (oww)
An acoustic band got some hands up some hands
All my fans im in trouble uh-oh
Down sauf d pollution man go down
Well I make up noise like pots and pans
Dey shuld put my voice on a ice cream van
Dat way da streets wnt b bland
Big headed no cough headed yes
I must confess well im neva gonna rest
Well done less i dnt wana mess
Here comes the press!!
Nuva damn reporter
Obsessed wid my disorder
Diagnosis please what's wrong wiv her Bill?
She's I'll
Nah she's...

[Chorus:]
Ohmygod!! Pete Ellis!! Ohhh!
Yoooooooooooooooooooww

[verse 3:]
[Haha] BRRRRRRRRR it's cold ders a new top girl on row
Runnin ting running ting running ting everyting Oh u been told?!
Twisted shit lyk wen I gully
So let me carry on while u sit back and vomit
Some sit crooked like Wallis and Gromit
Cos u kno... u can't stop it
Some don't like me like da homeless
Spitters of madonna's story unpoorly
Lets keep writin surely u could ignore me
But then again if u saw me you'll adore me (aww)
Cos im so cute and scrawny
Spit on a track and leave it so horny (hmm)
And who taught me? Nobody
I did it all by myself, u can't stop me!

Yo
[chorus]

It's ok, it's alright u, u can start making some noise now if u like, ya kno wat I mean right?
Im not gonna go completely off the rail ya no wat I mean?Ha fanku...
Hypehypehype

Hey! [Whistle] alright now calm down please
Alright now a lil bit of shhh...

[chorus x2]



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/l/lady_sovereign/a_little_bit_of_shhh.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×