add artist photo
Krayzie Bone
Add Explanation
Add Meaning
Krayzie Bone

Thug On Da Line lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Krayzie Bone – Thug On Da Line lyrics

F/ Asu, K-Mont, Wish Bone, Lareece

* Send corrections to the typist

[Intro:]

These niggaz don't know who the fuck they fuckin with man

On the real shit nigga, this is Thugline nigga
And I'm that nigga Mr. Sawed Off Leathaface

And I dedicate this shit to all them motherfuckas who used to be down

Wanna be down, but can't never be down

And that's simple because we ain't fuckin with no punk pussy ass nigga
You know them niggaz that always talk the real shit

But they can never walk the real shit

Listen up this ones for you, for you

[Verse 1: Asu]
Soon as I hear these cheese

I'ma stick you like I took ya picture, Kodak smile

You know that number to dial when in need of work, I proceeds to lurk

Squattin and schemin plottin on demon

And It's a whole lot of semen in this dick

Packin bisquit, once the bisquits is baked

It boils down to the risk us niggaz take

Try Asu and leave ya loable to get floored

And if you ain't fully insured you ain't just asleep, nigga snore

I got somethin it (all things)

You got some Henny nigga pour it (we can all drank)
I done lost somethin I ain't tryin to find and I know it's love

Even though I'm dying inside, nigga is still a thug

The company I keep be wantin me to heat fuck boom

I don't really wanna scorn, how I'm supposed to warn?

My folk once provoked, It's on and not gradually

Casualties is random, and like I tell 'em I dump naturally

[Verse 2: K -Mont]

Ay, yo, ay yo whatever you, saw I seen it

Whatever I say, I mean it

Most of y'all bitch niggaz wasn't thugs until Bone screamed it

Recognize the wisdom fuck that nigga shootin clips
Matter of fact I'm tired of talkin, pull you pistol keep walkin

Catch me on the puly wearin a hoody

Or standin on nigga lines, stressin, conversation about dyin it's Thugline

That niggaz be askin who is he?

It's that nigga from Jerz, motherfucka it's K-Mizzy

[Krayzie]
Them motherfuckin thugs is in the place to be

Fuckin shit up it's T-H-you-G-L-I-N-E

Got niggaz in the club

Killas out for blood

Motherfuckas hit the floor when we lit shit up

Thugline, Thugline, Thugline, Thugline, hope you ready

Thugline, Thugline, Thugline, Thugline, we heated heavy (2x)

Do my thugs run this motherfucka (hell yeah!)

Do my killas run this motherfucka (hell yeah!) (2x)

[Verse 3: Wish]

Nigga, anyway you want

This is Thugline willin and ready to dump

Fuck 'em up, fuck 'em up

I got my Line right here, here

You can step and we can jump it off right here

Fuck y'all niggaz, fuck y'all niggaz

How many niggaz you roll with that you feel is real?

How many niggaz you roll that know you gonna kill, gangsta huh?

Fuckin with the Line It's about time someone took it over

I'ma get mine, can't wait for time cause it's almost over

I got wha'cha want baby

You can step, but best believe you won't play me

If you like that, throw your hands up
I know you like that, throw your hands up

[Verse 4: Lareece]

Chaotic situations got a bitch stressin, holdin the guns

Dumpin on these trick niggaz for funds

Titties bouncin in the lo-lo, creepin real slow

La Femme Nikita with my heater and they don't breathe no more
So trick, hit the floor

It's that boss bitch, Nina Ross bitch, know it cost bitch, floss bitch

Got your sister hostage {girl screaming

You got my green if not, I lost it

I'm leavin a corpse absence
It seems you don't understand my pockets pitfil

So it's critical that I get the dough right now

All your wants I can't satisfy needs

Can't determine do's and don'ts amplifies my greed to multiply my G's

You want war nigga? I got somethin for niggaz

Quick to bust the fouth-fifth for more figures

Standin on the Frontiline with my fan bam, Thugline

Bloody murder all these haters tryin to take mine

[Verse 5: Krayzie]

Call me the boos fighter, Frontline rider

Leathaface'll catch a case up in this place, we'll show 'em who bout it, bout
It

How the dealer stole and cut it, police won't even touch it

I'm a rich nigga come to my show and bring your bitch wit'cha

Two Thousand niggaz all screamin out loud "fuck the law"

And all y'all niggaz mean muggin me and my niggaz is my car

Partna don't get me started

Y'all niggaz ain't seen me get retarted in that mode I'm harmless

When her bare arms we far from harmless

This is the bomb shit so ring the alarm

Takin over the yard, nigga Thugline's in charge

On guard a new clique, and we got new shit

These niggaz ain't nobody you wanna fool with either, so be cool with it

Then niggaz won't have any problems

357 revolver is all it takes to squash an solve 'em

We all in this business to get paid

But meanwhile, we gotta go fight off the enemies that hate us for these styles

Made us some cheese, now fuck the world

Tell 'em Krayzie said it, will I ever switch?

Get out the thug shit? Nigga forget it

I'm real with these niggaz, I chill with these niggaz
I kill for these niggaz, cause these my niggaz...

[Outro:]

That's right nigga, just do y'all niggaz know y'all fuckin with

The niggaz that's gone put the raw back in the game
Niggaz that's 100% pure thug-bred, thug nigga

Ya better believe that, roll call for the soldiers on the Frontline for the

Thugline
Roll Call

Asu, where you at? (hey, yo Thug On Da Line)
K-Mont where you at? (nigga, Thug On Da Line)
Wish Bone where you at? (what, Thug On Da Line)

Lareece where you at? (playa, Thug On Da Line)

You niggaz knowin where I'm at

Nigga, Thug On Da Line the Line, the Line yeah, yeah

That motherfuckin thug ass track you hear is my nigga Super Sako

We keep it thuggin



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/k/krayzie_bone/thug_on_da_line.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×