New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

4 5 6 is in the mix I'm hittin them with trip's
Headcrack time to get the bread black!
4 5 6 is in the mix I'm hittin them with trip's
Headcrack time to get the bread!

I rolled on every cee lo corner that I know inside the city
Kiddies I got a fat mitt in my pocket lookin pretty
So who wanna get paid on the block? A thousand's in the pock'
Now go and grab your knots from the stash spot
I shake them up and shake them up roll and I break em up
Two? And a pound-cake ("Yeah nigga, wake em up!")
Keepin my fingers wrapped around the joint in case ni***z
Start brawlin, because I see em fallin to the strong point
One by one they losin down the line
A fifty buck roll, a duck blows, old n***a pay me mine! ("Damn nigga!")
I grab the dice, place your price, all you men are mice
Riffin as I'm sippin on a Heineken and gettin nice
I shake em up they papes are gettin dead, n***a sittin on a Beretta
Said he wanna bet that I don't throw a better
Now the game is surrounded by some money hungry b*****s
I put the kisses on my fists and rolled the triple sixes
And once again it be the point, that I shoot
That be puttin crazy loot, in the pocket of my army suit
Now who wanna come throw another round
I rolled a fo', a six, hold up, now I seen a fuckin pound
Yeah you n***a know what the name of the game is
I'm in yo' a***, cee-lo you know that s**t that made a n***a famous
Because I'm on the ding-dong, I can't go wrong
Rollin for two hours long and still rollin strong

4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's
Headcrack, time to get the bread black!
4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's
"Bettin Grants with the cee-lo champs" -> Nas

I make em sweat from beginners to the vets, I'm a threat
Some ni***z double up on they fifty bets
I gotta be nice to the dice, so I'm talkin to em
I step back, gave a snap on the sidewalk and threw em
N***a went and put his foot in the way see, and tried to ace me
Now I've got ni***z rollin to that b***h Tracy
Yeah, but Tracy ain't so gentle, ni***z thought she was simple
And loses with two deuces and a fuckin pimple ("A loser!")
I crack another brew, sit back and watch what ni***z do
Who threw that 2-you? I'm rollin the whole fuckin crew
One by one ni***z come payin, that fell to the trey and
Furlough inside the bait, that's what a n***a sayin
Your luck is tough, I'm makin enough to buy a kilo
Uh-oh, look out below, I think I rolled another cee-lo
Pick up my crap, ni***z don't get back a dime of that
And keep my hand right by my waist where my nine is at
One more test, and ni***z quittin, that's zero
Broke, cryin broke, I'm doin backstrokes in cee-notes
Crazy pockets are empty, what a god damn shame
Ni***z you know the name of the game - word the f**k up!

4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's
Headcrack, time to get the bread black!
4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's
"Bettin Grants with the cee-lo champs" -> Nas

4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's
Headcrack, time to get the bread black!
4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's
"Bettin Grants with the cee-lo champs" -> Nas



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/k/kool_g_rap/4_5_6.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×