add artist photo
Kid Ink
Add Explanation
Add Meaning
Kid Ink

Main Chick lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Kid Ink – Main Chick lyrics

[Intro: Kid Ink]
I told her "fuck that nigga"

Mustard on the beat ho

[Hook: Chris Brown]
I don't know your name, but you've heard my name
I know why you came...
Tryna get that name, but you've heard my name
Girl I know you wanna be my main chick, my main chick
I said fuck whoever you came with, who you came with
I told her "fuck that nigga"

[Verse 1: Kid Ink]
We sitting in the back of the club
Table got a rope in the front (I don't know ya)
You looking real familiar, I could just be a lil' drunk
I don't know your name, it's a goddamn shame
I don't know how to explain it for ya
But, girl, I'm just saying
If you got a man back home, I don't know him
What, just keep it on the hush
Pocket full of trees, don't beat around the bush
Walk on green, I can even hear the putt
K. O shawty when I hit her with a punchline
Get a couple shots when it's crunch time
Ducking from my ex like a one time
Throw a sign when you really tryn' go
Got the car parked right at the door

[Hook: Chris Brown]
I don't know your name, but you've heard my name
I know why you came...
Tryna get that name, but you've heard my name
Girl I know you wanna be my main chick, my main chick
I said fuck whoever you came with, who you came with
I told her "fuck that nigga"

[Verse 2: Kid Ink]
Nah, and you don't know my name, no
Just in case you' the feds; I don't know ya
I might poured you a drink
But don't let it go to your head
I know why you.... Came
Tryna be my main chick (yeah)
Passenger side when I lane switch
Top back, two seats only
Ain't no room for your friends, I don't know them
We just seizing the moment
Up all night, throw a deuce to the morning (wait)
Fly mo'fucka, everything is imported (wait)
Don't try to act too important
I know your game
You got a gang of niggas, all over you
But you all over here, on me (on me)
Girl, I ain't tryna dog ya (nope)
Bad bitch only thing I'll call you

[Hook: Chris Brown]
I don't know your name, but you've heard my name
I know why you came...
Tryna get that name, but you've heard my name
Girl I know you wanna be my main chick, my main chick
I said fuck whoever you came with, who you came with
I told her "fuck that nigga"

[Verse 3: Chris Brown]
Baby, why you playin'? You heard my name
I know why you came
She gon' gimme that brain so we can do our thang
Let's do that thang
What you thinking 'bout me taking you down, yeah
I can be your man when he's not around, yeah

[Hook: Chris Brown]
I don't know your name, but you've heard my name
I know why you came...
Tryna get that name, but you've heard my name
Girl I know you wanna be my main chick, my main chick
I said fuck whoever you came with, who you came with
I told her "fuck that nigga"



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/k/kid_ink/main_chick.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×