New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

What would you do if it all ended tomorrow?
Time runnin' out, ain't no more you can borrow
So many paths, which one you gonna follow?
What would you do if it all ended tomorrow?

What would you do if it all ended tomorrow?
Time runnin' out, ain't no more you can borrow
So many paths, which one you gonna follow?
What would you do, what would you do?

This is how it go down
I have the black pound silence so it don't make sound
I pile a 150 outta town, ain't nobody around
I'm in the back seat, breakin' it down

My love has been a past week, dawg
Lately I found our press made us turn the radio down
But God bless, now they talkin' 'bout layin' me down
Now they on about shovels in the weight of the ground

What now? Preachin' on the way that they handle thing
Waitin' patiently to do the 6 foot same thing
Now, so I take a second look at my life
I made too many mistakes that I just couldn't make right

Should've been more focused than I take things light
When I'm gone, this is what y'all will say I was like
American fool, no, not that baddest or cool
Just a big fish caught up in the shallowish pool

Not a big name, playa, in fact it's true
Never wanted this shit without the kats he knew
He got lucky, rode the co-tails of everyones fame
In two weeks, ain't nobody gon' remember his name

Fuck it, I'm ready to go, I done made records
Made monetary often to flow
More importantly though, I proved everyone wrong
It's all over regardless what you say when I'm gone
What now?

What would you do if it all ended tomorrow?
Time runnin' out, ain't no more you can borrow
So many paths, which one you gonna follow?
What would you do if it all ended tomorrow?

What would you do if it all ended tomorrow?
Time runnin' out, ain't no more you can borrow
So many paths, which one you gonna follow?
What would you do, what would you do?

I want y'all to feel the wound, it's the truth in my words
I been quiet for too long, the truth should be heard
It was a while back, 10:20 in the morn'
Kat should up on my lawn in the rugged uniform

Unexpected, there's a knock on my door
I met this fool in the club, I don' see him before
Open to greet him but the second he sees me
His eyes buckle, his voice is uneasy

But it's cool, I didn't even catch it at first
I check his shoulder, homie's rockin' a purse
Now I know something's tricky but I'm already sittin' down
Homie pipes up, you should hear what he's spittin' out

Says I've been sleepin' wit his wifey
And he ain't the type of kat to take that shit lightly
I made a move and he told me, "Homie wait"
Reached in his purse, pulled a chrome 38

He asked me if I'm ready to die?
Said, he was gonna pull my brains all over the sky
Said he was leavin' the country and he was straight with the passports
Cocked the hammer, I'm thinkin' my last thoughts

I'm in a bad way, nothin' could save this
I close my eyes hopin' it's painless
Just waitin' for the sound, ready to swallow too
But homie havin' trouble with his follow through

By a miracle, I avoid the chalk ground
Homie's confused, he just wanna be talked down
His wife is sleepin' through town and he knew it
Picked me outta the crowd but couldn't do it

He squashed it as he's walkin' away
I realize life is short so I'm markin' the day
Now it's full speed ahead, I'll rest when I'm dead
And I could give a fuck what the next man said

I live how I wanna live, buy what I wanna buy
Do what I wanna do, try what I wanna try
Fear nothin', take chances
Not afraid to fail, always makin' advances

So when I ride on the Grim Reaper Highway
No regrets, bitch, I did it my way, yeah

What would you do if it all ended tomorrow?
Time runnin' out, ain't no more you can borrow
So many paths, which one you gonna follow?
What would you do if it all ended tomorrow?

What would you do if it all ended tomorrow?
Time runnin' out, ain't no more you can borrow
So many paths, which one you gonna follow?
What would you do, what would you do?



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/j/john_cena_tha_trademarc/if_it_all_ended_tomorrow.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×