add artist photo
Gwen Stefani
Add Explanation
Add Meaning
Gwen Stefani

Hollaback Girl lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Gwen Stefani – Hollaback Girl lyrics

Uh huh, this my shit
All the girls stomp your feet like this

Few times I've been around that track
So it's not just gonna happen like that
'Cause I ain't no holla back girl
I ain't no holla back girl
[2x]

Ooh, this my shit, this my shit [x4]

I heard that you were talking shit
And you didn't think that I would hear it
People hear you talking like that, getting everybody fired up
So I'm ready to attack, gonna lead the pack
Gonna get a touchdown, gonna take you out
That's right, put your pom-poms down, getting everybody fired up

Few times I've been around that track
So itґs not just gonna happen like that
'Cause I ain't no holla back girl
I ain't no holla back girl
[2x]

Ooh, this my shit, this my shit [x4]

So that's right dude, meet me at the bleachers
No principals, no student-teachers
Both of us wanna be the winner, but there can only be one
So I'm gonna fight, gonna give it my all
Gonna make you fall, gonna sock it to you
That's right, I'm the last one standing, another one bites the dust

A few times I've been around that track
So itґs not just gonna happen like that
'Cause I ain't no holla back girl
I ain't no holla back girl
[2x]

Ooh this my shit, this my shit [x4]

Let me hear you say this shit is bananas, b-a-n-a-n-a-s

This shit is bananas
B-a-n-a-n-a-s

Again, shit is bananas
B-a-n-a-n-a-s

This shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S

Few times I've been around that track
So itґs not just gonna happen like that
'Cause I ain't no holla back girl
I ain't no holla back girl
[2x]

Ooh, this my shit, this my shit 4)x



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/g/gwen_stefani/hollaback_girl.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

  • m
    +6
    mckulit_raichu
    Blob4ever- oh I see. I thought you guys are already familiar with each other. I thought you've been chatting for so long already. And I thought you guys are lovers having lover's quarrel hahaha; P
    anyway. You made me laugh when you said that you're a victim. Maybe you should tell her that.
    By the way. I don't have issues regarding copy-paste because I'm also doing that. I have issues with flooders though because it's annoying. But I like some of your ideas with regard to your song reviews. Pretty cool.
    Add your reply
  • blob4ever
    +2
    blob4ever
    Mckulit_raichu, no, we don't know each other and I have no idea why she's chasing me. I'm a victim. Of something I do not know. I mean, yeah, I copy-pasted before, but, I don't do it unless I've never ever heard the song or I really like the song or a part in it. Reignmiles1417 is. Well, I don't really know. I'm just gonna say, she chasing me like others have done to me before. It; s really annoying.
    Add your reply

    Write about your feelings and thoughts

    Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
    U
    Min 50 words
    Not bad
    Good
    Awesome!
    This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements or creating lyrics explanation.

    Featuredlyrics

    Explain