Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Ginuwine – Best Man I Can Be lyrics

R.L
yeah this is for my brothers in the hood
and the high risers,on the mansions with the maids
we gotta come together,come on yґall
Case,Ginuwine,Tyrese and me R.L.
help me sing it falles,yeah

CASE
Iґm sitting here alone
trying to face another day
gotta stay stong,hmm
to endure this pain

R.L.
Iґm dealing with right now
it flipped my whole life upside down
i donґt want your help
i dуnґt need your sympathy,no

ALL
what can a brother do for me?
(see he can help you up when you are down)
what can a brother do for me?
(he can be your eyes when you can't see)
what can a brother do for me
(he can help you be the best man i can be)
(oh i can be,i can be,oh i can be,i can be)
he can help me be the best man i can be
(oh yeah,yeah.yeah)

TYRESE
(be the best man)
i made a big mistake
and iґm feeling so ashamed
and i donґt want to lose my friendship over it
iґve gotta keep the faith,yes i do

GINUWINE
cause iґm still your boy.iґve got your back
thatґll never,never,never.never gonna change
so i can just cite the truth
and keep smiling in your face

ALL
what can a brother do for me?
(he can help you up when you are down)
what can a brother do for me?
(he can be your eyes when you can't see)
what can a brother do for me?
(he can help me be the best man i can be)
(i can be.i can be,oh i can be,i can be)

TYRESE
i keep struggling but iґm trying my best
i got to face this with my own confidence
lord help me to forgive and forget
can you please help me to be a better man?!

R.L.
for the rest of the darkest nights
shines the brightest sun
i ain't the man i used to be
iґm better than before

ALL
what can a brother do for me?
(he can help you up when you are down)
what can a brother do for me?
(he can know the wrong to make it right)
what can a brother do for me?
(he can be your eyes when you can see)
he can help me be the best man i can be
(i can be,i can be,i can be,i can be)
he can help me be the best man i can be
(i can be,i can be,i can be,i can be)
he can help me be the best man i can be
(i can be,whoa i can be,oh i can be,oh i can be)
help me be the best man i can

CASE
cause heґs my brother,brother,brother,brother
yes heґs is my brother,brother,brother,brother

Tyrese
sees when iґm down on my luck and
Car ain't running, women done left me
i ainґt got nothing and itґs cold outside
heґll give me a ride
when itґs late at night
cuz heґs my brother,brother,brother,brother
see sometime i might go astray but heґll lead me back the right way
and tell me everythingґs okay
cuz heґs my brother,brother,brother,brother
brother,brother,brother,brother
oh i know sometimes youґll need me and i got your back
oh cuz i know you got mine
cuz youґre my brother
and i love you,love you,love you
you can count on me,sing it
Case,Tyese and G,and are my brother,brother,brother

TYRESE
R.L. oh my brother
late up at night
if you need a helping hand just call on me
talking about my brothers,brothers,brothers
all across the world,my brothers yeah
i love you



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/g/ginuwine/best_man_i_can_be.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]