New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[Hook x2]
If I can't fuck with you for real I can't fuck with you at all
That means y'all, but when you get caught up don't even call
Don't worry about me 'cause I'm gonna ball

[Verse]
Cal' city ridin' half way through and they like like
Not know me ye but I'll do it
Just last week wasn't really nothing to it
Catch slim shit, wish I'd do it
Know what it is, same old rappers is like
Watch the movie now the whole story happens
Check it, you do you I do me
The Dog gon' be alright you'll see
I've been down this road before I'm sure
This is the battlefield and I'm built for war
Ain't nothing new to an OG
Bullshit each other hard time they all know me
Getting there, the dick ballas, the insiders
But the ones that we let get in ridin' beside us
Keep your friends close, enemies closer
I got it, I put 'em all in one pocket

[Hook x2]
If I can't fuck with you for real I can't fuck with you at all
That means y'all, but when you get caught up don't even call
Don't worry about me 'cause I'm gonna ball

[Verse]
I wish I could believe, I wanna count on you
Never get to worry about me, whether on you
Have to make it to the bottom of the sea when it was for
You took the snake, you made me trust all
I trust you to stab me in the back
Trust you to stuck one in your mouth
Soon as I walk out
Trust you to steal from me like greedy
Acting like we love each other why do me
Everything about you is crooked, look it
Fed a nigga some bullshit, I took it
That's what I get all for fucking with a hybrid
Most of you talk about the sides
Fool me once, shame on you
Fool me twice, did what you supposed to do
Ain't never even thought about biting the hand that feeds me
Good job motherfucker, it's greedy

[Hook x2]
If I can't fuck with you for real I can't fuck with you at all
That means y'all, but when you get caught up don't even call
Don't worry about me 'cause I'm gonna ball



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/d/dmx/no_love.html

Correct | Report

songmeanings

Write about your feelings and thoughts

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
u
Unregistered
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

musicvideo

Featuredlyrics

Explain

Write an explanation

Your explanation
Add image by pasting the URLBoldItalicLink
10 words
Good
Cool
Awesome!
Explanation guidelines:
  • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
  • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
  • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
×