New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[Intro:]
[Bizarre]
Whattup
I gotta tell you motherfuckers the truth
This is straight G s**t
And all you can do is respect it

[Swifty Mcvay]
Well I'ma state my name, Swift Mcvay
None of y'all ni***z got s**t to say
Rhymes keep comin off like a toupee
Plus I'm big headed runnin things my way
A selfish man, the back of the hand
Be slappin the hell out of hoes because I can
Prostitute, I want my loot
And I don't give a f**k about your broke-a** man and
Y'all givin ni***z what they need
Until b*****s understand I'm mean and
Swift Mcvay is, blowin up
Courvosier 'til I'm throwin up
Wanna playa hate me, b***h so what?
What's yo' function? Where's yo' bucks?
All you wanna do is wanna stick him up
You wanna ride me but I got too much (hah)
D-12, naturally lifted
You ni***z better duck when I c*** the biscuit
You f**k wit me, I f**k wit you
Your entourage, n***a f**k them too
I got grenades
What the hell your little twenty-two gon' do?
(Y'all ain't gon' shoot)
Y'all major soft
Cops gettin mad cause I paid 'em off, made 'em cough
Blood and s**t
That's what the hell you motherfuckers get, we runs this b***h?
So hey, you ain't gotta be scared to f**k
If you want head, then prepare to suck (do it)
Even if the n***a don't care to nut
For every stroke, it's a hundred bucks
Respect the game, you just a s***
So open your legs up and get my nuts

[Chorus: Eminem with Dina Rae]
You just a.. (hoe)
You just my.. (hoe)
Dirty-a**.. (hoe)
I'm yo' pimp, you my b***h
[repeat first part 3X]

Go get my.. (dough)
Go bring me my.. (dough)
Dirty-a**.. (hoe)
I'm yo' pimp, you my b***h

[Proof]
I don't spit game, no longer than my name
Then when my chain hang, my nuts do the same
Don't pay p***y, p***y pay me
B***h, s***, w***e or lady (yup)
And knowin the fact, I was born to mack
That's why I got a hoe in the back, blowin my sac
Got good game, that's a hood thang
What'd you brang, loot or poo-tang?
Let 'em all bang, run that cheese
Tell that trick n***a (come back please!)
Rob a L7, that's a square
You a bottom hoe, you got to know
Off you I plan to make a lot of dough
So suck fast b***h, and swallow slow
[swish-slap-swish] (Ah!) b***h quit talkin back
[swish-slap-swish] (Ah!) Now walk the track

[Kon Artis]
I don't pay for a**, you pump my gas
You get slapped when we're short of cash
I get whiplash when I hit the gas
And I holla out the window of the hatch
Where's my scratch? B***h, that's, it
Suck it stroke it make me rich
As a token of my appreciation it's
Another client for you to hit
I don't give a f**k if you gotta go home to the kids
You shoulda picked another occupation trick
Now you're stuck with me, f**k with me
And I'ma slap you up in this truck
You have lost your mind or somethin
Cryin and whinin like you tired or somethin
Go suck some head until it aches for Bufferin
You don't work? You make nothin
I'm just another case of a lazy husband

[Kuniva]
I want the paper stack
Buy you an outfit, then take it back
When you page me b***h I never page you back
You only act a certain way that I make you act (whattup)
Hoes recognize, and ni***z do too
Cause they realize that ni***z do shoot
Don't like a chick that act too cute
B***h hold my gat down when I shoot hoops (oh yeah)
And don't be askin me, all kind of questions
All harassin me, callin stressin
Or I may have to release some aggression
Beat you to death and teach you a lesson
Lookin for handouts like you my damn spouse
Pull your pants down and f**k my mans now
Shut your damn mouth or get in the damn house
Off with the damn blouse and suck on my damn crotch

[Chorus:]

[Bizarre]
Sell that p***y
Sell that p***y b***h
Get out there and switch and go make Bizarre rich
You gotta itch, you fuckin dirty b***h
Now get on the corner, and start suckin some dicks
Ni***z want p***y, and I need cash
So mom, get out there and start sellin yo' dirty a**
Bizarre quick to hit 'em, and then stick 'em
F**k it; I'll let you hit one of my victims
(Somebody help I'm on 7 Mile and..)
Shut up b***h, you talk too much
Now you about to get f****d in your dirty butt
You never seen a pimp like me, out here whorin
Shut your fuckin mouth and you'll be out by the mornin
Cause I'm the dirties pimp, you ever heard of
Give me my five-thousand, and take this cheeseburger (b***h!)
Go suck d**k in the back of the party
So what if you on your period, blood never hurt nobody

[Chorus:]

[Eminem with Dina Rae]
You just a.. (hoe)
You just a.. (hoe)
That's all you is.. (hoe, hoe, hoe)
You just a, dirty a** b***h
A dirty a**, nasty a**, stinky a**, filthy a**, stanky a** b***h
(Oooh, ooh-Oooh) Hahahahaha... (lahhh-ahhh)
But I love you... (hahaha) .. Kim (mmm)

[Outro:]
And there you have it god damnit, the fundamentals of pimpin
You heard it here first, from the Dirtiest Dozen
You ever seen in yo' god damn life
Yo this is Rondell Fiend on the scene
And we keep the pussyholes smilin, because we always whylin
Youknowhati'msayin? F**k all what everybody else talkin about
We let you know right here
Big pimpin, it ain't dead, we love gettin head, in a dirty-a** bed
That's just what we do
You know we was throwin heroin pimp parties back in 1968
The p***y is all great
I'll see you at eight, b***h



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/d/d12/pimp_like_me.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×