New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[Shag]
Gimmie that beat, b***h! (vocal sample: "We Are At War")
Ding Ding m*******a
It's round two
I got my nuts and my denim, fool
You think we gonan bow down to some punk a** ni***z
We from the evil side, boy

Chorus: B-Real [Shag]
Doughboy [Killa], Wack 10 [Killa]
Doughboy [Killa], Wack 10 [Killa]
Doughboy [Killa], Wack 10 [Killa]
Doughboy [Killa], Wack 10 [Killa]

[B-Real]
In about four seconds some east side ni***z
Is gonna put the foot in the a** of Doughboy and Wack 10
I suggest you stay tuned muthafuckas

[B-Real's verse]
It takes two of you faggets to get with one of me
Now I'm running up in you hoes
With "No Vaseline"
You could be the big fish
Bring your drama
F**k your mama
I'll bring the pack of piranhas
You tried to pull a ditty, ho
But you the one who got the alternative rockers up in your video
You get addicted
You can take your four W fingers and stick it in Mack 10's a** and lick it
Ice Cube is a thing of the past
If I got no nuts it's because they're still stuck in your a**
You're the King of punks
King of busters
King of thieves
Now get down of your fu***n' knees (Shag: Bow Down)
Start to sucking

You try to remake nwa without Dre and Ren
Dub's cool
But you're fu***n' up with Mack 10
Silly little philly
I'm back tearing'
Can you really see my machine gun turrets?
Open and aimed at your fat little frame
How can I miss?
I'll twist your cap and take your name
Analyze it
My name should be Mack 11
I'm a higher caliber mc
There's no question
Anytime you wann run up
You get dealt with
You get melted
"Check Yo' self" (b***h check it)
Ice Cube, you better tell'em (tell 'em mutha-fucka)
Muggs made the best songs on your third album (biatch!)
Shag (spoken):
You and Wack 10
Can't deal with this
Cypress Hill to the muthafuckin' fullest
F**k y'all
So what'cha wanna do?
Bring it on, n***a
This is Shag from the Neighborhood Family
Shag's verse:
Mack 10 is a b***h
Suckin' Ice Cube's d**k
But what you faggets know about some gangsta s**t (B-Real: Nothin)
Let's take it to the streets
And fight like real g's
What you ni***z wanna do?
You can't f**k with these
Ain't never had a strap
Now you wanna gangsta rap
Come can't to your hood
'Cause you're scared to get jacked
F**k peace, this is war
Everybody on the floor
When I see your fat a**
I'm takin' one to your jaw
F**k you
F**k your mama
F**k your whole clique
Better yet, f**k every n***a that you're down wit'
Unoriginal
Can't stand b***h made ni***z
Ice Cube, youse an actor
Not a muthafuckin' killa
What neighborhood you from?
What don't you ever done?
When the s**t goes down
You the first one to run
Everytime you talk
Got a mouth full of drama
Only missing you done
Is going to church wit'cha mama
B-Real's verse:
You got the Real-a
Swingi' of fmy nuts
Cube Killa
Break yourself niga, huh!
Give a lick-a
You ain't a killa
You a busta
M*******a
B***h made ni***z
I never trust ya --Cube's "Can't trust 'em"--
Hoes like you can't figure out where you're from
Are you from South Central, the Westside or Compton?
Mack 10, the only thing you hoggin' on
Is Ice Cube's nuts
Now he's all in your guts
You wannabe like him
But you got no skills
If he's the king
You must be the queen of the Hill
But I shank the Cube's fat neck
'Cause "A Bitch Iz A Bitch"
And a b***h don't get no respect
No doubt
Westside Connections means
Ice Cube's stickin' his d**k in Mack 10's mouth (Aahhh!)
All of your homies are down wit' my clique
Why you always gotta be bitin' my s**t
And you don't know one b***h on my d**k
But yours is best get a blood test for your kid
Only bangin' you done was with toy figures
Your mama wouldn't let you hang
With real g ni***z
Bring your clique on
You wanna scrap
So let's get it on (bullets for some chingazos, ese!)
Mack 10
I gibe you a year
I guarantee
You'll realize that you're getting' f****d
And you'll run to me
You pretty little trick
You look real sweet (Mmmm!)
I should make you one of my hoes like
Cube was for Eazy
Doughboy, you're fu***n' around wit' the real Cuban
I'm no fictional Scarface movie land bullshit
Actor, studio gangsta
You should win an award
For most outstanding wax banger
F**k what you been through
What you're going through
East Side family, n***a
What you wanna do?

[Shag]
Eastside!
That's right n***a!
East muthafuckin' side
'Til' we die, n***a!
F**k all you punk a** ni***z!
Cube 187
Mack 10 187
Any other unk a** n***a
Who wanna take this beat
187
We hit ni***z up like that
We bicoastal, n***a
Cypress Hill family
Ni***z better recognize
We here to chastise
N***a, hoo bangin'
That's how we hoo ride n***a
No love for none of ya'll punk a** ni***z
East coast n***a, West coast
We don't give a f**k
Talk s**t get shot, n***a
That's how we feel, n***a
Ni***z get killed,
Caps get peeled fu***n' with Cypress Hill
Yeah, I thought you knew n***a
I represent m*******a
How does that sound n***a
Cypress Hill Family
They're gonna f**k all ya'll biggaz
(Chris Tucker sample: "You got knocked the f**k out man…)
(Cypress Hill sample: here is something you can't understand
How I could just kill a man...)



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/c/cypress_hill/ice_cube.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×