add artist photo
CSS
Add Explanation
Add Meaning
CSS

City Girl lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
CSS – City Girl lyrics

I wish I would dye my hair pink
Put on black lipstick
Cuz I don't give a shit

I wish I would dye my hair pink
Put on black lipstick
No one would give a shit
Short shorts short skirts flower tops tinny shirts in the big city
Nothing hurts; nothing hurts

When I was a little girl
I wanted to be a citizen of the world
Being dizzy with my job and my gay friends
Laughing and drinking with my one night stands

Why are you looking as if I was abnormal
It's alright I never tried to be normal
I just wanna walk around free on my own
And pay my bills with the money I make

I wish I would dye my hair pink
Put on black lipstick
No one would give a shit
Short shorts short skirts flower tops tiny shirts in the big city
Nothing hurts; nothing hurts

When I was 13
My brother moved to nyc
I dreamed so much about bein' there and live the life I didn't have yet

Why are you looking as if I was abnormal
It's alright I never tried to be normal
I just wanna walk around free
Pay my bills with the money I make

I wish I would dye my hair pink
Put on black lipstick
No one would give a shit
Short shorts short skirts flower tops tiny shirts in the big city
Nothing hurts; nothing hurts

Hey city girl
Yeah yeah you city girl
High on heels
How does? Turn?
You live your life
'Til waste the lines
Of every lesson learnt
___
___
Because you're a natural disaster
No one's gonna cheat
You swear? Yeah, I swear
Just get into the groovie
Don't live your life, girl
Unless it's just like a movie

When I was 16 I finally moved to the big city
My dreams were screaming at my face
Heads up girl
You can rule this place



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/c/css/city_girl.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain