New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

For once I hit the spot real early,
Quickly spotted this beautiful girlie,
She had me going damn oh la la,
Said she wanna peel my banana na na,
Took her to my cabana,
Had to pull her g string like Santana,
Have a zip of this no manana,
Next thing I gotta ask do you wanna?
Voulez vous you know the rest,
Merci beaucoup she said and got undressed,
I want it all and nothing less,
Roll up in the spot and got the best once again
I got another one one one one,
Ain't no way I'm gonna come come come come,
Back to the club to the party I got what I came for,
You still searchin the floor,
I got another one one one one,
Ain't no way I'm gonna come come come come,
Back to the club to the party I got what I came for,
You still lookin for more
Guys coming out club empty handed,
No girl cursing like god dammit,
Went and spent your rent money on nada,
Can't even fix your broke Lada,
My girl drippin in Prada,
Pass you one cause I got a hole lotta,
Come on over here let me show,
You how to get it in many nights in a row,
Just say, Voulez vous you know the rest,
Merci beaucoup she said and got undressed,
I want it all and nothing less,
Roll up in the spot and got the best once again
I got another one one one one,
Ain't no way I'm gonna come come come come,
Back to the club to the party I got what I came for,
You still searchin the floor,
I got another one one one one,
Ain't no way I'm gonna come come come come,
Back to the club to the party I got what I came for,
You still lookin for more
Itґs so hard for me to pick,
There's so much to choose from,
All this candy makes me sick,
But I'm still gonna have some,
Monday, Tuesday Wednesday, Thursday,
Friday, Saturday Sunday,
All that I know is that when I saw you girl
I got another one one one one,
Ain't no way I'm gonna come come come come,
Back to the club to the party I got what I came for,
You still searchin the floor,
I got another one one one one,
Ain't no way I'm gonna come come come come,
Back to the club to the party I got what I came for,
You still lookin for more
I got the baddest chic on the island,
Best believe she's got this man smiling,
You can stay all night,
But you ain't getting what I got,
No you're not no no you not ey,
No you're not no no you not ey,
No you're not no no you not ey,
No you're not no no you not ey,
Oh oh oh oh oh oh



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/c/conor_maynard/another_one.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×