New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Yo this is Nappy Boy Radio live
With your boy T-Pain, we love rap music
Listen, uh, we got a caller on line one
Caller, what's your problem

Hello, I'm on the radio with T-Pain
How's it going
It ain't going good
My girl ain't doing her things she used to do and oh
0
I got just what you need
Brand new Chris Brown, T-Pain
You heard it here first Nappy Boy Radio
We love you

Hey, she want that lovey dovey
Kiss kiss
In her mind she fantasize bout gettin with me

They hatin on me
They wanna diss, diss
Because she mine and so fine, thick as can be
2x

I'm a country boy from Tappahannock, VA is where I reside
So shawty understand it and I know I just turned 18
And I get a little mannish and you see this bandana hangin
That means I'm like a bandit like, like a bandit, bandit

I got paper girl, the Lamborghini
With the spider seats, you never seen it
So get it shawty, we parkin lot pimpin in my dome
And I know what you want

Hey, she want that lovey dovey
Kiss kiss
In her mind she fantasize bout gettin with me

They hatin on me
They wanna diss, diss
Because she mine and so fine, thick as can be
2x

I'm the epitome of this demonstration, I got the remedy
You feelin me, so why is you hatin on my anatomy
It's bird like, yeah, you heard right
Girl, I'm the king so that means I'm fly, fly

If you with it girl, get it poppin
Girl with me, ain't no stoppin
So get it shawty, we parking lot pimpin in my dome
I know what you want

Hey, she want that lovey dovey
Kiss kiss
In her mind she fantasize bout gettin with me

They hatin on me
They wanna diss, diss
Because she mine and so fine, thick as can be
2x

Shawty, let me holla at you, you so hot, hot, hot, hot
You think I'd be hollerin, if you not, not, not, not
I'm king of the town, you can take a look around
Teddy Penderaz down in the spot spot spot spot

I got money on me
Baby girl, no problem
You rollin shawty
Let's hit McDonald's
It's TP and CB, 'I'm a Nappy Boy

Hey, she want that lovey dovey
Kiss kiss
In her mind she fantasize bout gettin with me

They hatin on me
They wanna diss, diss
Because she mine and so fine, thick as can be
2x

We are live back on Nappy Boy Radio, this is your boy DJ Pain
I gotta get outta here man, I just wanna leave with it
If you aint got it by now then you're just aint getting it

Let's go, Nappy Boy and Pretty Boy
Nappy Boy and Pretty Boy
Boy, I say, Nappy Boy and Pretty Boy
Nappy, Nappy, Nappy and Pretty Boy
Let's go

5, 4, 3, 0 yeah



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/c/chris_brown/kiss_kiss.html

Correct | Report

songmeaningsPost my meaning

  • Arlo
    +2
    ArloMay 30, 2009 at 4:12 pm
    my friends say that this song is sooo old but i don't care i am going to lisen to it anyway
  • l
    +2
    lalalalalalalalalalFeb 13, 2009 at 9:55 pm
    my friends say that this song is sooo old but i don't care i am going to lisen to it anyway
  • t
    +1
    thewinnnerOct 31, 2009 at 10:20 pm
    I STILL LOVE THIS SONG SOME PEOPLE R HATTIN' ON CHRIS FOR WHAT HE DID TO RIHANNA. BUT MY OPINION IS NOBODY IS PERFECT.
  • Lizzie323
    +1
    Lizzie323Jan 3, 2009 at 7:31 am
    i like this song but it is already old sorry commented 2 late but it is a good song anywayz Bi plz vote up Thanx folks >>>3
  • vanessa416
    +1
    vanessa416Nov 25, 2008 at 2:03 pm
    OMG!!
    Chris Brown
    ahhh
    i luv him sooo much
    he's 1 of ma fav artists
    dis song is awesum. I totally agree wit u "dogzrule". dats why i gave u a vote up
    he...he...

    Write about your feelings and thoughts

    Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
    u
    Unregistered
    Min 50 words
    Not bad
    Good
    Awesome!

    Featuredlyrics

    Explain

    Write an explanation

    Your explanation
    Add image by pasting the URLBoldItalicLink
    10 words
    Good
    Cool
    Awesome!
    Explanation guidelines:
    • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
    • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
    • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
    Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
    ×