New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[Intro]nigga asks about me X4

[Chorus]ima hustla ima ima hustla homie X2
Nigga asks nigga nigga ask about me X2
Ima hustla ima ima hustla homie X2
Nigga asks nigga nigga ask about me X2
Ima hustla ima ima hustla homie X2

I'm so nice that I'd bet my life I guess I gotta gamblin' problem you scramblers can't handle the problem stop! I win a lot when I bet, so I spend a lot, the rocks on my neck they weigh more than a cinder block. To move forward I had to guard and defend the rock and I got more blocks than a cinder got. Shaq style the gat loud when I send the shots, if there's drama I'm like Dahmer you dinner ha! Kuz you is not no contender ha! I make them sick to they gut when I pik up, the pen and jot. I grind all summer hustle all winter ha! You workin' wit a bird or two, you still a beginner ha! They bring the ships in when I cop, Scarface got 'em for 14-5 I get 'em 10 a rock. It's kept around break it down then get 10 a rock, my clique switch shifts that's 6 and 10 o'clock. I'm workin' wit a raw dog and I be in the spot, you workin' wit the law dog you shoulda been a cop. I don't care if you get shot or been to the pen or not, pussy I'll pull it give you 8 bullets in da box.



You a bitch ass nigga snitch ass nigga im the type that get cash quik fast nigga, Cass is a rich ass nigga I got it on smash I make hits n yo shit trash nigga, nah you aint hot at all, so when the media ask if I fuk wit a lot of y'all im like not at all, the last cat I heard rap nodded off so I aint fukin wit nuthin if im not involved. My 1 liners make rhymers need Tylenol and I been sick wit the hook since I wrote “Got it all” for kiss n' eve I flip the keys n got 20's in the x-mas tree wit no sticks n seeds, that'll get you higher than a muthafucka, ima pretty type guy flyer than a muthafucka, ima hustla wit thailand in the plan when I perform it's more than 10,000 in the stands, I been getting 1,000's to the gram that's why I'm on the cover of the Source wit 10,000 in my hand the reason I be smiling for my fans is kuz I ain't tryin to lose my deal like im “Dalin” from the band, man, these niggas actin' like thugs but they ain't neva squeeze these niggas actin like bloods but they aint neva bleed. We all dogs, ima better breed and you can't say I don't come back to the hood kuz I ain't neva leave, ain't shit change but shit same wit chedda cheese I jus cop better coke and smoke better weed. I'm single so I get the hoes that I want, had the #1 single and went gold in a month, what you want


[Alt. Chorus] ima hustla ima ima hustla homie X2
Nigga asks nigga nigga ask about me X2
Ima hustla ima ima hustla homie X2
Nigga ask about me X3
Nigga ask…



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/c/cassidy/im_a_hustla.html

Correct | Report

songmeanings

Write about your feelings and thoughts

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
u
Unregistered
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Featuredlyrics

Explain

Write an explanation

Your explanation
Add image by pasting the URLBoldItalicLink
10 words
Good
Cool
Awesome!
Explanation guidelines:
  • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
  • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
  • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
×