Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Britney Sanders – Follow My Fingers lyrics

Alright
Uh, yeah

I used to be the girl everyone would talk about
I used to be the one that was one your mind
I used to be the one that would hold your hand
I used to be the one with you all the time

Hey boy, I'm here to say, to give it to you
You boy, shouldn't let me go
I was the one that was here for you
You know, you'll never find this again

Hey boy, remember when you could hit me like this
Ha boy, now you gonna look like this
I know you still wanna get with me
But boy, you're something that used to be

I used to be the girl everyone would talk about
I used to be the one that was one your mind
I used to be the one that would hold your hand
I used to be the one with you all the time

Baby, just trust me
Follow my fingers, follow my fingers,
Right down to the spot where you like it
Right down to the spot where you like it
Right down to the spot where you like it

And all you gotta do is follow my figers
Baby, just trust me
Follow my fingers, yeah
And we can have a good time
And all you gotta do is follow my fingers

Well I'm not
Well I'm not just a robot
You can't
Lay where you like

So let's go
Follow me to my room
My bed
He the one I'm talk

My boy
No I ain't giving up with you boy
Can follow me fly, fly, fly, oh yeah
You thought you had me but you fell for it, oh, yeah

There's no denying, come closer and follow my fingers
My fingers
My s*** hands
My fingers, yeah

Well, I used to be the girl everyone would talk about
I used to be the one that was on your mind
I used to be the one who held your hand
I used to be the one with you all the time

Baby, (yeah), just trust me
Follow my fingers
All you gotta do is follow me (oh, oh)

Right down to the spot where you like it
Right down to the spot where you like
Right down to the spot where you like
And all you gotta do is follow my fingers

Just trust me
Follow my fingers
We can have a good time
And all you gotta do is follow my fingers

I didn't smell 00: 02: 53 I love to smell 00: 02: 56
00: 02: 58
And all you got to do is follow my fingers.
Just trust me
Follow my fingers
We can have a good time
And all you gotta do is follow my fingers



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/b/britney_sanders/follow_my_fingers.html

  • Email
  • Correct
Submitted byBritneySanders

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]