New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

{chorus]
[R KELLY (ASHANTI)]
If it wasn't for the money, cars and movies stars and jewels
And all these things I got
I wonder, hey
Would you still want me (Want you)
Would you still be calling me (Still calling you)
You be loving me? (I'll be loving you)

[JA RULE]
Wanna keep you flawed with no dough
Pimpin ain't easy
Trust me I know
When gangstas and hos
Go go go go go go together
Like chinchilla and bad weather
I'm good but been better
All my bros, chedda and glamorous things
Copped a few cars
A crib with a east and west wing
Cuz this is how I'm livin and y'all women know the secrets
Of how to get it and keep it
How to prey on my weakness
Cuz I want the p-u-s-s-y
Got a lotta niggaz wonderin it ain't just i
Gotta keep ya cash comin and that's on my life
If it wasn't for the money and the things I got
Shit, she probably wouldn't like me
But I keep her and irv and jeffrey quite icy
Sip seraphin
Who doesn't like me
And the murderous I-n-c

[Chorus]
If it wasn't for the money, cars and movies stars and jewels
And all these things I got
I wonder, hey
Would you still want me (Want you)
Would you still be calling me (Still calling you)
You be loving me? (I'll be loving you)

[ASHANTI RAP]
Now, how many nights does it take to make you,
To be my love, through all these years?
Done had yo' kids.
How could you wonder, hey-yeah?
See, I was wit' you through the rain and thunder,
And all that cryin' and that pain who-cha-grunda.
Now, tell me baby, do you still wonder, hey-yeah?
'Cause I'm that chick from I-N-C;
Some try to front, but then, chicks ain't me.
Straight to the top, y'all all gon' see; all my ladies say (uhhh-uhhh-uhhh-uhhh).
It's no wonder why we still here (R. Kelly: Gaw.),
And all this hatin' and we still here (R. Kelly: Gaw.).
You didn't think that we would be here (R. Kelly: OH!),
Ain't (R. Kelly: OH!) no mistakin', this is (R. Kelly: OH!) our year
(R. Kelly: OH!).

[Chorus]
If it wasn't for the money, cars and movies stars and jewels
And all these things I got
I wonder, hey
Would you still want me (Want you)
Would you still be calling me (Still calling you)
You be loving me? (I'll be loving you)

[JA RULE]
I wonder why love is about money
And why wou wanna take it all from me
Honey
My life is dark but it's lovely
Crimes cars cribs aint that right kelly?
(Oh oh oh oh oh oh)
Yall bitches don't know
Money aint a thang
MamI need a lil change
Girl im pitchin quarters
Closest to the arches but live in a fortress
New benzes new porsches
New cases new lawyers
Im becoming the infamous notorious rule
Niggaz couldn't walk a mile in my shoes
Niggaz don't possess the heart that I do
And it's a wonder that im still here
Thought I was gone but im still here
And all you bitches that left me here
Its kinda funny how you right back there

[chorus]
If it wasn't for the money, cars and movies stars and jewels
And all these things I got
I wonder, hey
Would you still want me (Want you)
Would you still be calling me (Still calling you)
You be loving me? (I'll be loving you)

[R KELLY]
Oh oh oh oh ohhhhh
Oh oh oh oh
[repeat till fade]



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/a/ashanti/wonderful.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×