New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[Obie Trice]
You don't see me in the hood, it's cause I'm doing this man

Niggas, I'm still grinding (yeah), I still hearing those sirens
I'm still getting chased by those lights
Only the light's lime, and my mic's on
And my time is none, because I'm writing more
I don't hear to meet a soul in this business
I'm here to eat, speak, until these ho's feel this
I ain't gonna let you derail me, man
I got Young Kobe homey, you gotta let go of Obie
'Cause Obie be back, (going nowhere, man) we got them craps going on
And that rap going on, soon as a nigga touch down, back from town
It's forever, put that on the cheddar, man
But in the meantime, it's Jimmy Iovine time
Chase cheese, rhyme 'til my voice give out
This is it my niggas, this what we boast about
Now I'm here, so shut your motherfucking mouth, and show me love, bitch

[Chorus]
I just wanna love, for the rest of my life (I don't love you, bitch)
I wanna hold you in the morn, hold you in the night
(Right we wanna love alcohol, we wanna love guns, we wanna love money
we don't love no bitches, though)
I just wanna love, for the rest of my life
I wanna hold you in the morn, hold you in the night

[Eminem]
There's a certain mystique when I speak, that you notice
'Cause it's sort of unique 'cause you know it's me
My poetry's deep, and I'm stillmatic, the way I flow to this beat
You can't sit still, it's like trying to smoke crack and go to sleep
I'm strapped, it's known any minute I could snap
I'm the equivalent of what would happen if Bush rapped
I bully these rappers so bad lyrically
It ain't even funny, I ain't even hungry, it ain't even money
You can't pay me enough for you to play me
It's cockamamey you just ain't zany enough to rock with Shady
My noodle is cock-a-doodle, my clock's coo-coo
I got screws loose, yea the whole kitten caboodle, I'm just brutal
It's no rumor, I'm numero uno, assume it
There's no more humor in it, you know
I'm rolling with a swollen bowling ball in my bag
You need a fag and tear a near hole in my ass, you better love me, bitch

[Chorus]

[50 Cent]
And all the bitches say
My buzz is crazy in the hood, they holla my name
If it ain't about the flow, it's 'bout the stones and the chain
If I was you, I'd love me too, I roll like a boss
Nine eleven Porsche same color as cranberry sauce
I ain't gon' front, I thought R. Kelly was the shit
Let me find out he fucking 'round with Bow Wow bitch
Niggas eating popcorn right, rewinding the tape
Now shorty mama in precinct, hollering rape
I'm convinced, man, something really wrong with these ho's
I thought Lil' Kim was hot, 'til she start fucking with her nose
I used to listen to Lauryn Hill, and tap my feet
Then the bitch put out a CD and didn't have no beats
That boy D'Angelo, he determined not to fail
That nigga went butt-ass, for his record to sell
My back shots 'll help Ashanti hit them high notes
And Big Ben taught Charli B'More to deep throat (yea)

[Chorus]

[50 Cent]
I love the burners, the money, the bunnies, I just wanna hold you, ha ha
I just wanna love you, yea



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/0-9/50_cent/love_me.html

Correct | Report

songmeanings

Write about your feelings and thoughts

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
u
Unregistered
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Featuredlyrics

Explain

Write an explanation

Your explanation
Add image by pasting the URLBoldItalicLink
10 words
Good
Cool
Awesome!
Explanation guidelines:
  • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
  • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
  • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
×