Turn It Up lyrics by Paris Hilton - original song full text. Official Turn It Up lyrics, 2020 version | LyricsMode.com
Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Paris Hilton – Turn It Up lyrics
(Uhhh...)
(Yeah...)
(That's hot...)
(Uhhh...)
(Yeah...)
(Scott Storch...)
(Yeah...)

Gonna make me scream
Wanna cause a riot
Make a lot of noise
I don't want to be quiet
When it gets real loud
Make it even louder
Gotta turn me on (Uhhhhh....)
Gotta make me higher

You gotta know what to do
If you wanna get down
So don't go off too smooth
You're running out of time
Turn it up (Ohhhwaaa...)
Turn it up
Turn it up (Ohhhhwaaa...)
Turn it up
Turn it up (Ohhhwaaa...)
Turn it up
Turn it up (Ohhhwaaaaa...)
Turn it up

Can you make me hot
Make me touch the ceiling
Can you read my mind
Can you gimme that feeling
When I lose my clothes
You like that, don't cha?
Let's get exposed
Cause you know you want to

You got to know what to do
If you wanna get down
So don't go off too smooth
Now you're running out of time
Turn it up (Ohhhwaaa...)
Turn it up
Turn it up (Ohhhwaaa...)
Turn it up
Turn it up (Ohhhwaaa...)
Turn it up
Turn it up (Ohhhwaaa...)
Turn it up

(Oh, oh, oh, oh, oh!
Oh, oh, oh, oh, oh!)

Don't play around

(Oh, oh, oh, oh, oh!
Oh, oh, oh, oh, oh!)

Let's get it started now

You can get it started
Don't be scared to party
Get up, move your body
It's time to party

You gotta know what to do
If you wanna get down
So don't go off to smooth
Now you're running out of time
Turn it up (ohhhwaaa...)
Turn it up
Turn it up (Ohhhwaaa...)
Turn it up
Turn it up (Ohhhwaaa...)
Turn it up
(Make me lose my mind)
Turn it up (Ohhhwaaa...)

Gonna make me scream
(Gonna make me scream)
Wanna cause a riot
Make a lot of noise
(Ohhh...)
I don't wanna be quiet
(ohhh...)
When it gets real loud
Make it even louder
Gotta turn me on (uhhh...)
Got to make me higher

Gotta know what to do
If you wanna get down
So don't go off to smooth
Now you're running out of time
Turn it up
(Ohh, don't be afraid to turn it up)
Turn it up
Turn it up
Turn it up
Turn it up
(Ohh, don't be afraid to turn it up)
Turn it up
Turn it up
Turn it up

Ohh, don't be afraid to turn it up
Ohh, don't be afraid to turn it up
(Scott Storch)
×



Lyrics taken from /lyrics/p/paris_hilton/turn_it_up.html

  • Email
  • Correct

Turn It Up meanings

Write about your feelings and thoughts about Turn It Up

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z