recentactivity

  • All
  • Submitted
  • Corrected
  • Explanations
  • Meanings
Family Guy – You Do
Jan 22, 2010
-0
Meaning
Lol, Zolo9, I understand ur predicament. When I had this cd, it said their were 14 songs on my cd player even though the back of the case said 13, so I sat there for awhile waiting for something to play, and figured they had accidentally done that to the disc, so I started reading and then all of a sudden the piano starts and I laughed so hard about the part where he says "cuz i'm such an aweful fuck" cuz on the edited version its just this really long beep, lolz, and I found it pretty funneh. Anyways, mcr rox!
+3
Meaning
Lolz, if people can say what they want, jacinta, then ima say what I want too. I'm tryin to keep people from giving out their addresses and crap so they don't have a pedofile stock them or what-not. So, yeah. Justin isn't gonna write you back, and he isn't gonna show up at ur house or watev you asked him, cuz these are comments on songs, not messages to him. Better? I tried to dwindle it down for you, so do you understand now? Good. ^^
+1
Meaning
I love this song. Its about how a guy feels bad cuz he's with a gurl that he loves, but he doesn't want to date anymore, and finally when he says its over, later he regrets it and asks "why is it over?" my interpretation is that these two teens liked each other, but every chance they had to date was ruined and eventually, they lost their chance to make it work when one of them moved away, and no matter what, they had to accept the fact that it was over. (-_
-3
Meaning
Omg, people! Justin isn't gonna write back to you! Jesus, ur commenting on his songs, not writing him a message. None of these go to him! Gah, quit giving out ur #'s and addresses and stuff, cuz they don't go to him! Someone else can read them, damn! Jesus, those that think justin will write them back or watev are dumbasses! Gah, this are comments you retards! Find a less complicated sight for dumbasses like yall, like wizard101 or watever, jesus! I get tired of retards. >=(
+1
Meaning
This song is about a guy who was led on by a girl that liked him, but also liked other people, so she always got him to believe that they would date and he could love her, but then she would always find someone else and leave him hanging and waiting, so in this song, he is crying out for her to be with him and to quit playing him because believe it or not, it does hurt him and she needs to quit searching for the person that destiny had decided for her, because he's saying he could be that guy if she'd just let him. He was tired of waiting thru the seasons, quiet and alone, on the sidelines, waiting for this girl. I like this song, it reminds me of something I been thru. =( it still hurts, too.
+2
Meaning
I love this song. It reminds me of a relationship I been thru. Hehehehe, the chick was putting me thru alot I didn't want to be thru and when I finally left her, I felt so amazing and the girl tried to lie about me, but I stopped her in her own lie in front of everyone with actual evidence and she got sooo embarassed and now everyone hates her. Hehehe, girls like that don't last long if they try to put me down, cuz I am good at gettin someone caught in their own lie. ^^
Slipknot – Requiem
Nov 17, 2009
-0
Meaning
This song means that we've all had a time when we had someone that we loved and cared about so much and they were our everything when they suddenly passed away and left us so heartbroke and suddenly you realize that the memories are the light that lasts, the last item you can cherish, the only thing left that you still have from that person, unique in its own way. Amazing song. ^^ rock on maggots!
+1
Meaning
I love this song. I dedicated it to when I loved a girl that I was about to date so much, when ironically, we both had to move, and I never was able to get over the pain in which had torn at both of us and destroyed my heart at the time and I thought that maybe, just maybe, if I got older, I could get over the pain that had stricken me and hit my heart hard. It has not fully mended hardly at all, and its been 6 months since I last saw her. The day that I moved in May. *Sigh* I'm not sure if I can ever get over it. >.>
+4
Meaning
The lead singer of skillet dedicated this song to a girl that had contacted him over there website saying that she had a terrible family, no more friends left, she cut, and she was thinking about suicide. Later, when she told him she was saying her goodbyes cuz she was going to do it, skillet ended up confronting her at her house and talked with her and made her happy and let her know their is a god out there that loves her and is the only friend she needs and to pray to him whenever she was down. I thought it was sweet, even though I am not a christian, but this song is life-changing for most people, I believe. Rock on, skillet! ^^
  • Rank
    181
  • Karma
    625
  • Points to next rank
    2
  • Submitted
    10
  • Corrected
    20
  • Explanations
    0
  • Meanings
    77