add artist photo
Trace Adkins
Add Explanation
Add Meaning
Trace Adkins

Southern Hallelujah lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Trace Adkins – Southern Hallelujah lyrics

Ahhh yeah....
I'm gonna preach you now brothers & sisters, listen...

Northern dolls, pretty please
Dot their I's and cross their T's
Black skirt, high heels, show you no pity

Sunshine smile, Pacific Gals
Got the dna mojo know-how
Yes, man, they can make you so dizzy

Made out of Heaven's grand design
It's right there across that Mason-Dixon line

Georgia girls get you jumpin'
Bama belles set hearts pumpin'
Texarkana maids are somethin' with their sweet tea hospitality
Mississippi ladies' mission
Keep them Yankee boys a wishin'
Ol' Webster's definition is zippity-doo-dah what we do to ya
The girls with Southern Hallelujah

Well hey who knew the way they talk
How do you dos and bless your hearts
And hey y'all drawls melt you like butter

Lose your Ps and Qs
They'll set you down
Give you a who to
They'll hush your mouth
Nice to find some spice in the sugar

Restores my faith in humanity
Can I get a witness out there
Who agrees with me?

Georgia girls get you jumpin'
Bama belles set hearts pumpin'
Louisiana maids are somethin' with their sweet tea hospitality
Mississippi ladies' mission
Keep them Yankee boys a wishin'
Ol' Webster's definition is zippity-doo-dah what we do to ya
The girls with Southern Hallelujah

Their kinda beauties just born to make us cry
Don't ask me how I know cuz I can't tell ya why
Just know that I'm one helluva lucky guy
Whoa oh and then some
Can I get an amen, son?
Amen now.

Georgia girls get you jumpin'
Bama belles set hearts pumpin'
Carolinas maids are somethin' with their sweet tea hospitality
Mississippi ladies' mission
Keep them Yankee boys a wishin'
Ol' Webster's definition is zippity-doo-dah what we do to ya
The girls with Southern Hallelujah
Southern Hallelujah
Yeah, amen son



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/t/trace_adkins/southern_hallelujah.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain