New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Damn
Can't believe these hoes out here, givin' away the pussy for the low-low
Shit, bitches fuckin' everythang, everybody, everyday
Damn girl, better get you some management

All this time you been trickin' for the low-low
You coulda been gettin' rich, you just don't know
Girl, you worked all night for that chump change
Let them ballers write you off as a fun thang

Take my hand, I got a quick plan
I know you dream about marryin' a rich man
See his wife in the Benz with the cute babies?
The hype'll make your friends and you crazy

'Cause you know about his two ladies
But he ain't fuckin' wit'chu, baby
Come, holla at your Uncle $hort
I'll have you playin' these niggaz like a sport

All this time you play around, you love to love me, lay you down
If you'd like to suck a dick, I bet you'd like to fuck a trick
All you ladies in the place, I'd love to let you have a taste
I'll put my dick up in yo' face, why you hobo hoe?

My name is Too $hort, I'm known for pimpin' women
And last night, I did it again
New money, new bitches
Why they actin' crazy, who is it?

I never heard of Too $hort, then you must be a square
Fuck around and get slapped when you fucks with a player
Real women get much respect
Gold diggers and groupies, don't fuck with it

I'd rather get a real hoe
Put the bitch to work and get some real dough
I don't wanna spend a night for cash
What'chu been doin' all day wit your triflin' ass? Bitch

All this time you play around, you love to love me, lay you down
If you'd like to suck a dick, I bet you'd like to fuck a trick
All you ladies in the place, I'd love to let you have a taste
I'll put my dick up in yo' face, why you hobo hoe?

I made too many songs to name the tracks
Not enough walls to hang the plaques
Say hater, what you aimin' at?
You ain't no G, you can't be claimin' that

Your girl said she had to find a trick
'Cause she don't like you or your tiny dick
I don't really care, what she's sayin'
As long as this song is what she's playin'

I know she better slow that roll
I ain't said a word and yo' hoe just chose
You know I gotta take her from you
And after today, you couldn't make her want you

All this time you play around, you love to love me, lay you down
If you'd like to suck a dick, I bet you'd like to fuck a trick
All you ladies in the place, I'd love to let you have a taste
I'll put my dick up in yo' face, why you hobo hoe?

I just don't know what bitches see, why all these hoes want chicken feed
Ain't none of these hoes worth 50 cents
So break these ladies all you pimps
Never have this much fun anywhere, to go back home, I just don't care
Me leave this game, no I don't dare, why you hobo hoe?

You fuckin' with me, I'm fuckin' wit'chu
You fuckin' with me, I'm fuckin' wit'chu
You fuckin' with me, I'm fuckin' wit'chu
You fuckin' with me, bitch, I'm fuckin' wit'chu

You fuckin' with me, I'm fuckin' wit'chu
You fuckin' with me, you know I'm fuckin' wit'chu
You fuckin' with me, I'm fuckin' wit'chu
You fuckin' with me, bitch, I'm fuckin' wit'chu too, fo' sho'



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/t/too_hort/hobo_hoeing.html

Correct | Report

songmeanings

Write about your feelings and thoughts

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
u
Unregistered
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Featuredlyrics

Explain

Write an explanation

Your explanation
Add image by pasting the URLBoldItalicLink
10 words
Good
Cool
Awesome!
Explanation guidelines:
  • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
  • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
  • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
×