New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[Dj Paul]
Hey man, put the needle on the record man
Let's bump some of this motherfucking Crunchy Black
This shit bump dog

[Crunchy Black in Who Run It]
This motherfucking room (static)
I can't take (static)
Tossed Out, These bitches (static)
I'm bout to Overload
I'm bout to kill a boy
All I [record scratch 3x]
All I wanna know is where the cheese at
Where the ki's at
Keep it easy, you don't wanna get speedy
All on this motherfucking room, nigga boom
All on this motherfucking room, nigga boom
All on this motherfucking room, nigga boom
Lay, lay, lay on yo back
Lay, lay on yo back
All I wanna know is where the cheese at
Where the ki's at
All I wanna know is where the cheese at
Where the ki's at
All on this motherfucking room, nigga boom
All On this motherfucking room, nigga boom
All I wanna know is where the cheese at
Where the ki's at
All I wanna know is where the cheese at
Where the ki's at
All on this motherfucking room, nigga boom
All on this motherfucking room, nigga boom

[Crunchy Black]
Yeah I rob, Yeah I steal
Yeah I put ya body in a field
I ain't fakin no deal, just tryin to get a meal
Hustlin out here, understand my skill
This money gotta be made, made to the grave
Till death do us part, somebody gotta pay
Pay what they way, pay what they make
Don't makes no difference, I gotta get paid
Nigga, hustlin, out here on the streets
Tip toe down nigga, I ain't tryin to be beat
Like a hoe out here, like hustlin the street
Tryin to get her somethin so her pimp can eat
Ain't nothin goin on but the money and the power
Got one in the chamber for you weak ass cowards
If you keep talkin shit, I'mma come and get ya
Cb is my name, and I ain't playin wit ya bitches

[Crunchy Black in Who Run It]
All I wanna know is where the cheese at
Where the ki's at
All I wanna know is where the cheese at
Where the ki's at
All on this motherfucking room, nigga boom
All on this motherfucking room, nigga boom
All I wanna know is where the cheese at
Where the ki's at
All I wanna know is where the cheese at
Where the ki's at
All on this motherfucking room, nigga boom
All on this motherfucking room, nigga boom



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/t/three_6_mafia/where_da_cheese_at.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×