Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
This Condition – Take, Take, Take lyrics

You look perfect;
You never looked better than this.
Breathe.
I know it's different
No, I'm not like the rest

I fell at the first sight and
My heart runs my whole damn life.
Who could say this ain't perfect?

I don't know if I'm ready to go.

So just say it:
Don't lose faith in the moment.
We're both right here
If you want it,
Please take, take, take
Our eyes hold our secrets and lies
And our whole damn life
I'm sick of this prison so cut me,
Cut me free

I don't know if I'm ready to go,
But I'm sure, yes, I'm certain
That one of us has gotta let go.
I don't know if I'm ready to go,
But I'm sure, yes, I'm certain
That one of us has gotta let go. (But I'm just a kid)

You said we only have seconds,
So take, take, take
Cause right now's what I've waited all night for.
Yeah (I'm just a kid)
And I said, I'm not gonna waste this,
So take, take, take
Cause right now's what I waited all night...

I don't know if I'm ready to go
But I'm sure, yes, I'm certain
That one of us has gotta let go

I don't know if I'm ready to go (I'm not ready to go)
But I'm sure, yes, I'm certain
That one of us has gotta let go... ohhhh

I don't care.
Yeah, I'ma stay right here.
I'm not sure, I'm not certain,
But something is holding me.
I'ma stay right here.



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/t/this_condition/take_take_take.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]