New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

I just wanna put that shit down
To where that shit was (OK)
Y'know what I'm sayin?
Nigga we used to be up in that motherfucker
You know what I'm sayin?
Nigga... used to call Black Tone collect and shit (um hum)
Y'know what I'm sayin?
I call a house collect, even a shop, you know? (yeah)
Y'know what I'm sayin? It's the one
Ni... OK, yes
Y'know what I'm sayin? (right)
Everytime, it never fail, dog (yeah)
Like, like, homie, I'm hurtin' man
Nigga, I'm, nigga, I, tsh
Don't worry about nothin' Ril-Rock
Don't worry about nothin' nigga
And man, I used to beat on walls, man
Bounce, just check this, man, just check this shit out
It's about the County Jail and shit homie
Just check this shit out

You know, shit like that
Y'know, nigga just beat on the table and shit (mm-hmm)
Man, man

I wanna go home
I said a who, who's that baller, baby, I wanna come home
I'm gettin' tired, of this dialin'
And I, 'em go
And then I, got my ski and seed number, 8s-9-6-5-I fo' sho'
Yeah, yes a baller, singin, I wanna go home
Because I got accessed to DJ Quik, and?
Pomona, town where the sea bird lake, come from and that's fo' sho'
Let me tell you this rap 'bout the county jail
When I, lost my hope, c'mon
Check it out...

Let me flow, like a butterfly on cruise control
From the L.A. county jail, get the penn, to parol
You know flow, that's so?
So give a big bow wow, to Suga Free
One more dog and French bread
Return to the lab to reclaim my fame
And see my bitches take the corner
Nigga, I ain't nothin' changed
But I'ma handcuff yo' ass to the sound
And test drive niggas, that's how to touch
And bitches that's how to bat
I'm steppin' out the penn
Bailin' in a cloud of smoke
Nizi tizi, ?I had to dive on 'em? loc
Now we gon' make or make 'em clap to this
Now grab yo' gat, smoke a sac
And drink some Cognac and jack to this
Both be on the lookout for PPD
Them black, them whites
Them disco lights and that 3rd strike
Cause I'll be damned if I go back to the penn
If I unlock my payroll, with a hoe, and do some time again
Back in the County with my hair gettin' thinner
Because I'm stressin' about my bitch and I wonder who's goin' in her
And I'm knowin' that the tramp ain't shit
But in the LA County Jail I'ma need that bitch
I'm on a roof, up in 95, huh, and I'm broke at that
I'm creepin' on niggas, sweepin'
That's for goin' with that money sac
And G's hittin' niggas up on from where they from
Ready to roll, bustas and marks up out of 95 huh
But then she in her nails gettin' smart and quiet
So put yo' hand on yo' shit
And get ready to scrap cause it's another riot
Now I'm scrappin' with my hair half braid
Because a nigga stole some candy from a?
So me Ray Dogg, and Trey Parcept
That nigga TC from EC and 8-Ball from HT
The red rags resent from tree tops, Tony Lang
With Nookie Baby John from Foo Town and Pat
Together we love some motherfucker stood all at one time
They comin' together, some niggas yap
Crips and bloods on they way to the home
Because we took our phone
And motherfuckers and left they face swoll
Damn, now they feed a nigga juke balls
No action on the phones, no visitors
Man I can't wait to go home

Who's that baller, should I, I wanna go home
I said a who, who's that baller, baby, I wanna go home
Mama I ain't really happy here, I really really wanna come home
If it wasn't for, you and my sister, I'd be straight all alone
Yes a baller, said I, I wanna go home
I said a who, who's that baller, baby, I wanna go home
Clue Dogg, I know you want to, baby, I wanna come home
I really, miss doggs, baby, now she gonna be all alone
Love to move, nigga won't you come on home
Love to move...



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/suga_free/i_wanna_go_home.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×