add artist photo
Add Explanation
Add Meaning

F*** You lyrics

New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Slapshock – F*** You lyrics

Muthafucker wanna be
A clown of the town ah
Bow down get ready
For another round
Turn me up
I'm fed up with
Your shit yeah
Fuck that shit
I never wanna quit
I never wanna
Split this joint
With my microphone
I got to turn psycho
When I'm all alone
I got to take the zone
Like I'm Al Capone
Yeah what now
Never leave your dog a bone
Life is a beautiful thing uh-huh
One mistake another pain
That it brings
So love is like a song
That you sing
They go together like
A queen and a king
So where you
Gonna run, huh?
Where you gonna hide yeah
Every minute every second
I'll be fuckin'
With your mind
Break it down
Now you better think
Everything in this world
Will just make you sink
So call me a freak
Yeah tell me I'm sick
I don't give a fuck
Suck my dick
I rock those
Who take blows
Everyone knows
That life what
It's just the way
That it goes
Fuck you
And shake
What momma gave you
Fuck you
You gotta do
What you gotta do
Falling away
I've been falling away
I want to say
Get the fuck out
Of my way

Let it rip you
'Cause I'm coming through
I'm speaking all the words
That are right for you
I die for you
'Cause I fight for you
But you never give a fuck
So I lie to you
I'm the lyricist
So don't mess with this
Yo burn this place
Like an arsonist
I come like this
Do I make you twist yo
Never talk peace
When you can't resist
So let me take you
To another level
Like a rebel advocated
By thousands of devils
Kill this, kill that
Fuck this, fuck that
Too many people dying
Motherfucker better stop that
I ignite like a fuse when
I turn on the news
Too many
Fucked up motherfuckers
Try to use and abuse
Nobody wins
Everybody will lose
Never turn your back
You gotta pay your dues
So what

Repeat chorus

Lyrics taken from

  • Email
  • Correct


      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      Min 50 words
      Not bad
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.