add artist photo
Silk
Add Explanation
Add Meaning
Silk

Playa Road lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Silk – Playa Road lyrics

[Intro:]
Yeah, whassup baby, whatchu doing?
Nothing?
It's funny, I'm doing nuthin' too
And I'm bored, so why don't we do somethin' together
Just go on and put on your s*** little clothes
And I'll ride on thorugh, then you and me can ride on out
Do our thing
That's alright witchu?
Damn near alright with me

1 - Playa Road
It's where those with names for having game go
That's right
Playa Road, Playa Road

Playa Road
It's the place where all the freaky lovers go
That's right
Playa Road, Playa Road

Girl you know I want you badly
Gotta get next to you darlin'
And you know
I say that I really want you
To take this ride with me
And on a ring good be will take you
If we stroll down Playa's Road

Repeat 1

You know they say that actions speak louder than words
But girl the way you're gonna act
These words you never heard
So come on, let me love you down playa style
My body's on fire but I'm still cool
Come on break the Playa's rules
Come on let me s** you down Playa style
Can we stroll down Playa's Road

Repeat 1
Repeat 1
Repeat 1

I want you, yeah
I mean, I really wanna freak you girl, I swear
Quite playing
I mean I really wanna play with you for real
I want you, yeah
I mean, I really wanna freak you girl, I swear
Quite playing
I mean it, I really wanna play with you for real

Repeat 1

Play on, play on, play on, play on
That's right
Play on, play on, play on, play on
That's right
Play on, play on, play on, play on
That's right
Play on, play on, play on, play on
That's right



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/silk/playa_road.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain