New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

I wanna rap a little bit, oh!
Yeah!

Baby, U got somethin' that would make
A many hippie mighty proud
U got a dozen little sexy tricks
That doesn't seem that Miss U.S. would even allow
Never do U boast like the other girls
Who think they found a love 2 flaunt it (I never hear U brag)
And what I dig the most is that U keep it in your hand
Until I, until I, until I want it

CHORUS:
If ever honey U need someone 2 take a shower with girl
Call me up and scream
Extra lovable, honey don't U wanna, don't U wanna
Take a bath with me?

Listen..
Baby, U could turn my mama on
She's just as straight, just as straight as straight can be
Even though my daddy's gone
Come back just 2 haunt U, come back just 2 haunt U mystically
(Yes he will)
Baby, I know my rap is hard
Not as hard as what's behind door (dig it), door number pants
Baby, U're so sure, I'd love 2 see U dancin' naked
Ooh sugar, I wanna see U dance

CHORUS

Don't U wanna get, don't U wanna get off?

Baby, U got something that would make
A many hippie mighty proud (Then play it loud!)
U got a dozen little sexy tricks
That doesn't seem that Miss U.S., ooh, would even allow
Yeah, never do U boast like the other girls
Who think they found a love 2 flaunt it
(Oh, play with this love, yeah, let me tell ya)
What I dig the most is the way that U keep your sugar in your hand
Till I want it

If ever honey U need someone 2 take a shower with mama (There it is)
Call me up and scream
Extra lovable, honey don't U wanna, don't U wanna
Take a bath with me?

Ooh, sugar baby, U're so fine
What say U and me go 2 my place and make some time?
I'm not that popular yet, so if U want, I'm yours
"I don't want anyone 2 see what we're gonna do"
Think U better shut the door

(Ooh!)
Do U know what I'm talkin' about? (I say ooh ooh!)
If U know it, let me hear U say it baby (I say ooh!)
I can't hear U (Ooh ooh!)
Purple politicians, sing it (Ooh!)
Come on, 2 times, sing it (Ooh ooh!)
One time (Ooh!)
2 times (Ooh ooh!)
I wanna rap a little bit (One time, ooh!)

I said my daddy might be dead
But he'll know what is she (Anybody, 2 times, ooh ooh!)
Heaven knows I told him
She's bad as U could be (One time, ooh!)

Oh, yeah (2 times, say ooh ooh!)
(Ooh!)
Extra lovable, extra lovable
(U got it, 2 times, say ooh ooh!)
(Ooh!)
(2 times, say ooh ooh!)
Would anybody care 2 get naked?

Extra lovable {x3}

(Ooh!)
Extra lovable (Ooh ooh!)
Here we go, come on (Ooh!)
Extra lovable (2 times, ooh ooh!)
Extra lovable (Ooh!)
Extra lovable (2 times, ooh ooh!)
Extra lovable (One time, say ooh!)
Everybody (Ooh ooh!) (Extra lovable)
Lisa (Ooh!) (Can U feel it, baby?)
Bobby Z, say it (Ooh ooh!) (U got 2 say it loud)
Doctor (Ooh!)
Hey Dez, don't U like my band? (Ooh ooh!) (Gotta, gotta say it loud)
Everybody, Brownmark say (Ooh!) (Everybody else sing it)
Brownmark, Brownmark say (Ooh ooh!) (Extra lovable)
I can't hear U, say (Ooh!)

This ain't just about your body, baby
It's about your mind (Ooh ooh!)
Come on and take the drop, baby
And spare some time (Ooh!)

I'm on the verge of rape
I don't think U heard me (Ooh ooh!)
I'm on the verge of rape
I'm on the..

I'm sorry, but I'm just gonna have 2 rape U
Now are U going 2 get into the tub or do I have 2 drag U?
Don't make me drag U
I can be very cruel
Yeah!

If U don't stop the groove
Extra lovable beat tell your body what 2 do (Huh!)
If U don't stop the groove
Extra lovable beat tell your body what 2 do (Huh!)
If U don't stop the groove
Extra lovable beat tell your body what 2 do (Oh, oh!)
If U don't stop the groove
Extra lovable beat tell your body what 2 do (Ooh!)
If U don't stop the groove (Ooh ooh!)
Extra lovable beat tell your body what 2 do
(That's right) (Ooh ooh ooh!)
If U don't stop the groove
Extra lovable beat tell your body what 2 do
(Wait a minute) (Ooh!)
If U don't stop the groove
Extra lovable beat tell your body what 2 do (Ooh!)
If U don't stop the groove
Extra lovable beat tell your body what 2 do {fade out}
(Break Wendy, huh!) (Ooh!) (Huh!)
If U don't stop the groove
Extra lovable beat tell your body what 2 do



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/p/prince/extra_lovable.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×