add artists photo
Prince
Add Explanation
Add Meaning
Prince

Cloreen Baconskin lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Yeah, let'em...
Yeah, let'em nice and breezy motherfuckers

What you lookin' 4 nigga?
Oh hold it, stop
What da fuck you mean you don't have the headphones on?
You... You...

This song is called...
This song is called Bacon Skin, hit me
It's dedicated 2 my first wife
Her name is, oh Lord, Cloreen
She's just phat, hit me

2 nasty
I said now
You.., Bacon Skin
Just phat, but you know where it's at
I wish you was thin
Cloreen Bacon Skin

Brotch, you can't fuck with that, look out
And the band said
And look out, said
Wait a minute, I said
Bacon Skin, hit me
S***
Don't touch no.., don't you touch snare or cymbal
You just tap, good God

I wanna sing 2 this girl
I said baby, wait a minute
We're all alone
You try 2 make love
Somebody call you on the phone
I don't know what his name is
But I know, I know this is life
But that, that's real, baby, you know life
Cloreen Bacon Skin, wait a minute

Oh good God, I said
Wait a minute
Oh, and the band said
Nice and breezy, nice and breezy, come on I said
Once more on the 1, come on
And the band said
That's alright, that's alright
You ol' motherfucker, you a senior citizen, look out
You can't fuck with me
I'll drive you 2 the ground
Ok, open the hi-hat, here we go

Rumbling, rumbling, yes
Keep that pocket, don't get excited, come on
Yeah, come on, said splash
Good God
Everybody say Cloreen Bacon Skin
Everybody say
You can't fuck with that
Eruption in your face
I'm 2 s***, I'm 2 s***, s*** one in the place, good God
I'm s***, lovesexy right down 2 my seat belt, good Lord
And I'm s***, good God, with the bacon meat
Pork meat, close the hi-hat, come on say

I can smell that shit
That's nasty, 2 nasty
Y'all let me go, look out
Good God, nasty bass
Good mutha, eruption in your face
Good God, look out said

Cloreen, I got somethin' 4 ya
What's the matter, don't you like me?
I'm not 2 old
Splash, oh shit!
Oh shit

I can't stand it, I can't stand it
When I look in the mirror
And I see this ugly face, good God
I just wanna run, I wanna run over 2 your place, yes
I wanna see, good God, someone that's uglier than...
I said, I said uglier than me
Uglier than me
Cloreen Bacon Skin

Nice and breezy, look out now
I said fellas, what's the word?
Fellas, what's the word?
Look out
Bacon Skin, come on, splash
What you go'n do with that?
Everybody, everybody come on, dance
Everybody come on, dance
We ain't gonna put no more instruments on this
Just me and Bacon Skin
Alright, Cloreen's brother on drum, look out
Oh shit, my hat done fell off
Oh, somebody gonna see my bald spot
Good God, I don't care
I got Bacon Skin
Bacon Skin on my plate, good God
I want 2 love you
Cloreen, why you wanna make me wait?
I wanna get s***, I said
Oh Lord, I said
I wanna get s***
Cloreen, come on, get down
Come on, splash

Come on, good God
Cloreen's brother Alfred
Alfred, Alfred, I need you 2 talk 2 me some, come on
Alfred, good
Come on, Alfred, talk 2 me now
I wanna... I got 2 hear you say, say Alfred
I can't hear you, come on, talk 2 me now
Alfred, come on, talk 2 me now
Come on, Bacon Skin
Alfred, do you hear me talkin' 2 you?
Alfred, don't, don't ignore me
Say nigga, say
Talk 2 me, come on, come on, talk
What cha need, what cha need?
You wanna, you wanna open your hat?
You wanna open your hat? Well open it up, come on, get down
Yes!
Come on
The volcano erupt in your face, good God
Oh Lord, old 'n' nasty
Alfred, talk 2 me Alfred, come on
Oh Lord, I can't stand it
Talk 2 me Alfred, come on
There you go, come on, Lord
Alfred
Everybody else come on and dance, good God
Come on, everybody dance
Alfred, come on and dance
Dance
I can't stand it, I can't stand it, oh dance
Oh Lord
Alfred, jump up on the bell, come on, let's go, good God
Good God, oh shit
Ol' motherfucker say, I wanna say
We gonna take it home, yes we is
Rumbling, look out
You can't fuck with that shit, yes
Turn it up one time, come on, I said dance
Shit, oh Lord
Look out, I'm outta place, I can't stand it
I said uh
I wanna see some of the Bacon Skin
Cloreen, Cloreen
You can't fuck with that, talk 2 me Alfred, come on
And the drummer say
Oh shit, Alfred
Well, where the hand claps at?
Good God, Alfred
We don't burn the house down
Burn it down, burn it down, come on, come on
Say Alfred!

We don't burn the house down, we got 2 go
We don't burn it down, we got 2 go
What can you say after that?
S***, come on, come on
Everybody get s***

Cloreen, I wanna talk 2 ya
Cloreen, oh Lord
Cloreen, U're the ugliest woman that I've ever seen
I'm not jivin'
Baby, there's one thing the Lord loves the truth
And baby, you one ugly motherfucker
I'm not lyin' 2 you
You know the Lord loves the truth, don't you?
Well, why the hell can't you take a bath?
Cloreen Bacon Skin

Nice and breezy
We don't need no instruments
2 funky in here
Get s***
Everybody get s***
Yes, old nasty
This funk ain't goin' no place
Cuz it's old, it's old and s***
Cloreen Bacon Skin

Pound on the floor tom one time, come on
Yes
We gonna go 2 the jungle one time
We gonna go 2 the jungle, good God
Go 2 the jungle one time, good God, said
And the band say one time
Good God, band said
Blisters, I got some blisters, good God
All my brothers and sisters, good God
Bacon Skin, good God
Everybody come on

Everybody
Bacon Skin
Alfred, we got 2 get the hell outta here
Oh Lord
Let's go over, yo, let's, let's...
So where you live Alfred?
Is this where you live? Oh shit
This is a nasty place, this is nasty
Everybody
This is nasty Alfred
I like it, I like it
We can't stay here, we got 2 go
We got 2 go, Alfred
Oh shit, 2 funky
We got 2 go, Alfred
You got any old James Brown records? Huh?
Good God, everybody, Lord

Come on Alfred, pack your shit
We got 2 get the hell outta here
Open the hat one time, put on your hat, come on
Yes, oh shit
Put on your hat, good God
Oh Lord, jump up on the bell, Alfred, come on, get your coat
Yes!
That's a nice coat, Alfred
How much you pay 4 that?
That much, huh?
Yeah, I like it
U're glad I like it, huh?
Yes
Oh shit
I said oh Lord
Put on your boots, Alfred
Let's go



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/p/prince/cloreen_baconskin.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×