New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

There's one thing i've learned in life man
As u get older thangs change. friends change people change it just how it go man-

Chorus: i dunno if it's jus me did i

Change did they change it's messed up it'll never be the same let me tell u man it's nothin like lyour bro today he love you tomorrow u don't know him no more
Verse 1: I got a lot of fish to fry but one thing ive learned is you can't teach a fish to fly kiss good bye 'cause on my team it's every man for they self im jus tryin to do my best and play the cards i was dealt i reached out my hand for help but i was reachin in vain so i tightened up my belt and paid the price for this fame all playa's pay dues u aint gon' hear me complain i started out wit lots of friends but only a few remain they say i changed but really i just matured and got smarter seems like the realer i get the more these boys get smaller when im around my own partners i sense envy and anger we'll recognize trill and all you boys is strangers

Chorus

Verse 2: ...I remember the shit like yesterday in front of the highs gettin high lookin for the next stage.- Yea i remember that same clothes no books no hoe's all we had was just us damn man i use to like that shit and then we got a deal n i didn't like that shit i told myself that im a fight that shit no matter how long they hate i wont quit damn but that's crazy tho i don't know if it's jus me but we was like brothers just different mothers and they switched up should i love em or hate em i aint changed just changed cituations. and that's y i only got a few partners 'cause niggas don't know how to act and i loose partners and time change everything but back than it was us against them and the shit should of neva changed

Chorus

Dear Lord i need your blessin so im askin for help to handle all these cituations that come wit this wealth my girlfriend is cheatin on me wit my ex best friend so now im takin applications for my next best friend i gotta keep my composure and hold it together i survived the stormy weather thangs can only get better i shoulda brought a sweater 'cause warm hearts turn cold boys changin sets like oragami but i refuse to fold truth be told there's problems that follow money boys changin like the hour friendships turned sour phiny smiles ...and a lot of fake love but im sturdy in my position paul wall wont budge. Nah
Chorus



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/p/paul_wall/did_i_change.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×