New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Yeah, Imma Set it off
C'mon now
{Missy}
Yeah
Ohh
This that hot shit ya'll set it off
New Monica shit
C'mon

{Monica}
You remember when I was just a young one
And I was to afraid to quickly let you show me thangs

{Missy}
Hol up, Hol Up
Big show dj's
This joint so crazy put the needle back on the record let's do a double take

{Dirtbag}
Now listen baby I'm a dirt bag
I don't know the different faces, I can't take it
But I got a jeep, so you lead and I'll follow
Lunch up in a diner, if ya act right we dine in the Bahamas
Now wow lil momma, I'm a gangsta
Anywhere ya wanna go imma take ya
Oh my god you caught my eyes like from 20 yards
You so damn fine
Listen I don't eat peaches but the way you look to night
I just might take a bite
Come closer, feel that
It's a woman and a man and a latex
Out the shower, hotel flowers on the bed,
Choice of wine white or red
What more can I say
Monica, Dirtbag, atl mia

{Monia}
You remember when I was just a young one
And I was to afraid to quickly let you show me thangs
Not sure if I was ready for some good love, and I'm bout to set it off
Can you please be gental 'cause I am the fragile kind
And even tho I'm ready for the move of my time
Now buckle up yo seat while I set it off

Baby let me set it off, do you mind it I get it off
Set it off, Set it off
All it takes is one phone call, if you wanna get it on
Set it off, Set it off

I know your anxious but please lets make a compromise
I'm so energized All in my neck my back my thighs
Make sure the lock is safe before I set it off

Baby let me set it off, do you mind it I get it off
Set it off, Set it off
All it takes is one phone call, if you wanna get it on
Set it off, Set it off

Now imma Set it, you can tell them Mo Said it
And you betta not forget it, now don't sweat it
And we can really go at it, if you let it let's protect it
Now I bet it be good is you ready
But the jump of heavy, my style varies
The club down I shut it, how I do it
I set it

Baby let me set it off, do you mind it I get it off
Set it off, Set it off
All it takes is one phone call, if you wanna get it on
Set it off, Set it off

{Missy}
Breakdown
Here we go
{Monica}
I will set it off
I will set it off
I'll Set it off
I will set it off
I'll set it
I'll set it



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/m/monica/set_it_off.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×