Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Martin Solveig – Destiny lyrics

Ho, time is going on, wait for no one, yeah.
Makes me realise I have to carry on.
I might be wrong, but I think about it.
I feel so strong, I'm so ahead.

I can make it, destiny, I know, take a good direction.
You gonna hurt, trust me, I can make it, destiny.

Hmmm, ain't nobody gonna make me turn around, no!
Ho, time flies, waits for no one, hmm hmm.
Makes me realise I have to carry on, yeah.
Don't wanna wait & see, the answers are all up to me.
This is the right time, I know yeah, to make it real & raise me, destiny.

I can make it, destiny, I know, take a good direction.
You gonna hurt, trust me, I can make it, destiny.
I can make it (I can make it) destiny, I know, make the right decisions.
You have to trust me, I would make it, destiny.

Destiny, destiny. Oh destiny, destiny.

I can make it, destiny, I know, take a good direction.
You gonna hurt, trust me, I can make it, destiny.
I got to make it, destiny, I know, take a good direction, I got to make it.
You gonna hurt, trust me, I can make it, destiny.
I can make it (hey), destiny, I know, take a good direction.
(Don't let nobody turn around)
You gonna hurt, trust me (hey), I can make it, destiny. Take your need, ah.



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/m/martin_solveig/destiny.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]