Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Ludacris – Viagra Skit lyrics

[Ludacris]
Oh god! Oh god! Ugh..

[911 Lady]
9-1-1 What's your emergency?

[Ludacris]
Yes ma'am I got a hard problem, I got a hard problem...

[911 Lady]
Calm down sir, it can't be that hard, Okay?

[Ludacris]
No, no it can't, it-it can't... It is! My dick, it's been hard for over eight hours and it just won't go down!

[911 Lady]
Excuse me?!

[Ludacris]
I took one of them Viagras for the first time...

[911 Lady]
Word?!

[Ludacris]
And the first one didn't do anything, s-so I took another one...

[911 Lady]
OK..

[Ludacris]
And now my shit harder than titanium in this motherfucker, I've been knocking shit over...

[911 Lady]
Damn, I ain't had no dick in 6 months..

[Ludacris]
Why don't them shits come with directions?! I don't know what to do, ma'am help!

[911 Lady]
Hey girl, Lisa!

[Lisa]
Hmhm--?

[Ludacris]
--My god, what was I thinking...

[911 Lady]
--Call my shift, forward this call to my cell and confirm his address!

[Lisa]
I got you!

[Ludacris]
Swear to god imma kill Tyrone and them niggas, I ain't never listenin' to them niggas again man, I swear!

[Lisa]
Mmm... Calm down, sir help is on the way!

[Ludacris]
I can't believe these bitches set my dick up for failure!

[911 Lady]
Well, what happened anyway?

[Ludacris]
I had, I had invited this chick over, you know what I'm sayin', this bitch I knew from a long time...

[911 Lady]
Mm-Hmm...

[Ludacris]
And she said she was with her friend, and they both wanted this thang, man, like they both wanted to jump me off, you know what I'm sayin', and then--

[911 Lady]
--Poor thang!--

[Ludacris]
--it started going to voicemail, man I HATE these bitches, man why do they need to be doing this stupid shit?!

[911 Lady]
Mm-Mm, sir, help is in the neighborhood!--Is it the last house on the right?

[Ludacris]
...Right on the right... right? No, they right, THESE BITCHES AIN'T RIGHT!

[Lisa]
Mm, don't worry about that! Momma gon' take care of you! Oh, is the one with the blow up dolls in the front?

[Ludacris]
The one in the cut, with the furry bushes... it's got some furry bushes, yes it does... I done wacked off like three times! I don't know what else to do!

[911 Lady]
Well, you ain't gotta do that no more! (opens and closes door)

[Ludacris]
What the hell you doin' in my house?!

[911 Lady]
Nigga, where the drinks at?!



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/l/ludacris/viagra_skit.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]