Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Kinda Major – Hair Down lyrics

Verse [Gadjet]:

Gotta live before you die
And tonight's the night
Makeup looks tight
And your outfit's right
The way you and your girls look is such a beautiful sight
Hollywood lime light
Couldn't shine the bright
A P-Diddy party couldn't be this huge
Girls half naked like Moulin Rouge
Dress real sexy, which one should I choose?
Why pick one? I could leave with a few
That sounds good but for now let's dance
That's a great indicator how you romance
Still tryna figure how you got in them pants
More important how to get you out
If I get the chance
I know, I'm gettin' overwhelmed by the lust
But it doesn't help when you're makin' it thrust
And you know it turns me on so you make it a must
Keep doing what you're doing pretty girl just

Chorus [Steville]:

Oh, baby let your hair down
And let's roll
You're moving to the groove
Let me take control
Your booty bounces up, down
Spinning all around
Baby let your hair down
Baby let your hair down
'Cause it's about to go down
All night
2 AM creepin'
But my game's real tight
And Cali pull it up, down
Spinning all around
Baby let your hair down
Baby let your hair down
'Cause it's about to go down

Verse 2 [Gadjet]:

What's wrong, you alright?
Baby girl, I don't bite
Hmm, unless that's something you like
Yea, I can be Dracula tonight
And we won't go to sleep 'till we see sunlight
Heard right
We ain't got nothin' at stake
Girls half naked, must be Spring Break
Breasts poppin' out of they shirts, a double take
Sorry, I never thought I'd like something so fake
But hey, at least I'm honest and I keep it real
I was lookin', I ain't touchin', I ain't cop no feel
Who cares anyways? You're the deal I wanna seal
Seductive with your swag and your sex appeal
Still, I can tell you wanna while out
It's cool with me too baby, that's what I'm about
I'm going home with you pretty lady, no doubt
Enjoy the moment for a minute girl now

Chorus [Steville]:

Oh, baby let your hair down
And let's roll
You're moving to the groove
Let me take control
Your booty bounces up, down
Spinning all around
Baby let your hair down
Baby let your hair down
'Cause it's about to go down
All night
2 AM creepin'
But my game's real tight
And Cali pull it up, down
Spinning all around
Baby let your hair down
Baby let your hair down
'Cause it's about to go down

Verse 3 [Gadjet]:

I like the way you dance
I like the way you move
Feels like I'm in a trance
When I'm looking at you
Breaking it down
Feeling the groove
And it's on
Like you got something to prove
This what I call a party, y'all
Girls half naked like Mardi Gras
Every girl that I see is like a barbie doll
Got Harlem, Monster, Bacardi and all
The way you make it bounce when you spin it around
Is turning me on, I wanna hit it right now
Yea, I know, I need to calm down
No? I don't? You like how that sounds?
Well let your hair down, baby lose control
Did I mention que yo hablo espanol?
Some girls say they love it when I make my tongue rrroll
And you seem to like it too senorita so

Chorus [Steville]:

Oh, baby let your hair down
And let's roll
You're moving to the groove
Let me take control
Your booty bounces up, down
Spinning all around
Baby let your hair down
Baby let your hair down
'Cause it's about to go down
All night
2 AM creepin'
But my game's real tight
And Cali pull it up, down
Spinning all around
Baby let your hair down
Baby let your hair down
'Cause it's about to go down
Let's roll
You're moving to the groove
Let me take control
Your booty bounces up, down
Spinning all around
Baby let your hair down
Baby let your hair down
'Cause it's about to go down
All night
2 AM creepin'
But my game's real tight
And Cali pull it up, down
Spinning all around
Baby let your hair down
Baby let your hair down
'Cause it's about to go down



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/k/kinda_major/hair_down.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]