Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Key Chapo – Time (Prod. By K Swisha) lyrics

[Chorus]
I wish I could be this high all the time
Lil bitch on me and I know she wanna ride
And them niggas talking shit, boy you know we gone slide
Yeah you know we gone slide, pussy boy dont hide
Thinking ima pussy boy dont know this choppa on my side
Don't play on me promise I been out my mind
She wanna lay on me baby I ain't got the time
I just wish that I could be this high all the time

[Verse]
Don't play on me lately I been on my grind
O.A.O.E Ima make sure we gone shine
3.8 in my leaf just cuz i'm opening my eyes
No more 8's for my drink don't feel like I be getting high
Smoke weed dont boot lil baby I be getting fried
Cant be yo boo lil baby must be out her mind
I see yo moves lil baby I wouldn't even try
Delete yo crew before you taking one of mine
Leave you straight lonely now I dont think that your my type
You couldnt wait on me know I know your about to cry
You niggas preyed on me swear they cant wait for me to die
My nina stay on me cuz I cant let you take my life

[Chorus]
I wish I could be this high all the time
Lil bitch on me and I know she wanna ride
And them niggas talking shit, boy you know we gone slide
Yeah you know we gone slide, pussy boy dont hide
Thinking ima pussy boy dont know this choppa on my side
Don't play on me promise I been out my mind
She wanna lay on me baby I ain't got the time
I just wish that I could be this high all the time



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/k/key_chapo/time_prod_by_k_swisha.html

  • Email
  • Correct
Submitted byKey Chapo

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]