Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Kellie Pickler – Little Bit Gypsy lyrics

Boy there's a few things you need to know about me
Before you let your sweet heart get in too deep
A white picket fence don't feel like home
Don't wanna rock I need a rolling stone
You wanna hold me,
Baby just set me free

(Chorus)
I'm a traveling circus train
Spinning weathervane
Going where the wind blows (yeah)
I was born to chase the sun
Some horses gotta run
Yeah I'm always gonna be,
A little bit gypsy

Someday, hey, maybe I'll settle down
But it sure ain't anytime close to now
So much that I might miss you
Sit still for a single minute
I got a life and I'm going to live it
The only way I know how

(Chorus)
I'm a traveling circus train
Spinning weathervane
Going where the wind blows (yeah)
I was born to chase the sun
Some horses gotta run
Yeah I'm always gonna be,
A little bit gypsy

I don't know where I'm headed to
I just know I wanna go with you
Do you want to go too?

(Chorus)
I'm a traveling circus train
Spinning weathervane
Going where the wind blows (yeah)
I was born to chase the sun
Some horses gotta run
Yeah I'm always gonna be,
A little bit gypsy

A little bit gypsy



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/k/kellie_pickler/little_bit_gypsy.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]