Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Kausion – O/G's Trippin' lyrics

F/ Mack 10

* Send corrections to the typist

[Kaydo] Trying to put him six feet deep; underneath the concrete

O. G. Is back on the streets So niggaz, grip the heat; it's on once again

[Cell] While he soaking round the block, on the swing

[Kaydo] Fresh out the pe-en

[Kausion] Damn!

[Cell] We's out to be in this mothafucka for trying to loc up

[Kaydo] ? For hold up?

[Cell] niggaz ain't gone choke up

We gotsta play another plot to put him on his back

[Gonzoe] And this full-prove nigga known missing on the attacks Where he at

[Kaydo] The last time I seen him he was toast

[Cell] Straight sittin' at the liquor store, coast

[Gonzoe] My temper's roasted

This nigga that snatch my hearing bone

Body slams sale would chase Cell all the way home

[Kaydo] So fuck that

[Cell] No, I got tha shit under control

[Kausion] The fool who put us on is the fool who get his head blown

[Chorus: Kausion]

O. G. 's trippin', lil' homies dippin'

Why you wanna fuck with me

Fool we flossing, nigga this Kausion

Sowing up the whole West scene

[Mack 10]

Yeah y'all niggaz got to respect yo mothafucking G

Check this here, out of the whole terme I was locked

Y'all niggaz didn't never seen me or wipped up

Ey Kaydo what you got on my set little nigga

[Gonzoe] We watching every move he make

Anticipating which bone to break

Grab my properties, bake em up and shake em

[Cell] I'm trying to lay in my cull connecting every bolo

Watch wings, stompin they mouth Trying to break his collarbone and spleen

[Gonzoe] We bring fast kicking and stitches, to bitches who trippin

Reveal the. 38's for pistol-whippin'

[Kaydo] Man, I told ya nigga Kaydo was that corner too quick

I ran around the block and got the foot long clip

It's filled to the tip

[Cell] Straight prepared, full equipped

[Gonzoe] But no buzzin cuz catching the ale ain't the shit

So we went from the shoulders, mobbed the hood souljah

Set trippin Kausion. Dippin like I told ya

[Chorus:]

[Mack 10]

Yea ok ok Y'all lil' niggaz wanna do it like this

You must have forgot, I call the mothafucking shots around here

And I'm-a have all your mama's crying

[Gonzoe] He played the big brother role, to other souls

Where I stay Pelican Bay turned the nigga the wrong way

[Kaydo] He smoked 50 sacks wit us till day get dark

Used to? Weed at the fiends? At the park

[Cell] It's like one less (Cell & [Kaydo] one less) fool we gotsta worry about

Mopped his ass up the clap, Kaydo and[Gonzoe] No doubt

[Gonzoe] Kausion niggaz stomp niggaz the worst

Fucked up cuz you test us first

[Chorus:] - repeat 2X



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/k/kausion/ogs_trippin.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]