add artist photo
Juelz Santana
Add Explanation
Add Meaning
Juelz Santana

Back Again lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Juelz Santana – Back Again lyrics

[Juelz]
Yeah nigga, I heard my man Luca was out
I guess he's...

[Chorus:]
Back A-Gain,
Back with my 45, gotta new quarter drive
Tryin' to stay alllliiiiiivvveee
Back A-Gain
Same gansta team, new gangsta lean
Chasin' the fuckin' cream
Back A-Gain
Fitted to the back, Throwy well intact
Ladies holla back
Back A-Gain
This time we here to stay
Ain't got no time to play
Stay out my fuckin' way

[Verse]
Now I'm "Back A-gain", just like flash was
Bad like Shaft was, react like Cassius...
Clay did in the ring with his back up...
Against the ropes, jab, jab, back up
It's all for what, it's all for us, all for bucks
You chumps remind me of Mister Softee chucks
Icey niggaz, banana boat milkshake ice cream niggaz
I don't like these niggaz, nope
I pop shots, hot glocks, shoot through vans too
Oh-Bob-bobalo-bamboo, move
And I'm fo' really with the milly-o
Leave many wholes like the cereal Cheerios
You into funny money, I'm rakin' in silly do'
The type that don't really fold, just sittin' there and gettin' old
I got the game ina loop kid, kinda like Snoop did
It's more than me, it's more than the music
I'm....

[Chorus:]
Back A-Gain,
Back with my 45, gotta new quarter drive
Tryin' to stay alllliiiiiivvveee
Back A-Gain
Same gansta team, new gangsta lean
Chasin' the fuckin' cream
Back A-Gain
Fitted to the back, Throwy well intact
Ladies holla back
Back A-Gain
This time we here to stay
Ain't got no time to play
Stay out my fuckin' way

[Verse]
Come through new coup Z
Three plus fitty, me plus Jimmy
Speed up slow, ease up quickly
Yeah we puff really, yeah we just silly
Puddy-buddies yeah he just kills me, shit
And I'm sick in the mind
They don't understand this trife style lifestyle
Live in a mine, but still I'm "Back A-gain"
Back with my 45, Cadillac that my shorty drives
Maggy-mackin' my shorty's live "Back A-gain"
Straight from 4-45, West 53 in Amsterdam
Also known as Gramsterdam, way before the Santana man
Long time ago, way before the bandana, damn
Young scrammy scram on the block hand to hand
Hard I was slangin' it, straight Leron James with it
No big star, no big car
One big rock, one big block, I'll go far

[Chorus:]
Back A-Gain,
Back with my 45, gotta new quarter drive
Tryin' to stay alllliiiiiivvveee
Back A-Gain
Same gansta team, new gangsta lean
Chasin' the fuckin' cream
Back A-Gain
Fitted to the back, Throwy well intact
Ladies holla back
Back A-Gain
This time we here to stay
Ain't got no time to play
Stay out my fuckin' way

[Verse]
Now this has been one hell of a year
This has been one hell of a ride, I'm tellin' you guys
They'd thought we'd never survive, Jeky'll and Hyde
Or the great american pie, weapons collide
Dead or alive, left with no choice but to um, better our lives
Get up and strive, but um, get up and roll, get up ya know
Get up and go, these motherfuckers ain't lettin' us go
So we get up and take it, get up and make it happen for us
Nobody can gt up and take this
In rappin' we trust, gat packin's a must
It's part of my nature, part of my wake up
Part of my waist yup, pardon my waist chump
For this part of my waist chump, come part in of your face, yup
It's Santana, part of the great stuff
For really man, pardon I'm great chump

[Chorus:]
Back A-Gain,
Back with my 45, gotta new quarter drive
Tryin' to stay alllliiiiiivvveee
Back A-Gain
Same gansta team, new gangsta lean
Chasin' the fuckin' cream
Back A-Gain
Fitted to the back, Throwy well intact
Ladies holla back
Back A-Gain
This time we here to stay
Ain't got no time to play
Stay out my fuckin' way



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/j/juelz_santana/back_again.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×