add artist photo
John Butler Trio
Add Explanation
Add Meaning
John Butler Trio

Close To You lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
John Butler Trio – Close To You lyrics

I got to get away man*
Gotta clear my mind mind mind
Out of this mundane god forsaken 9-5 waste of my time

I'm gonna tell the boss man
I'm never coming back back back
I'm just a one-way crazy locomotive jumping off of my tracks

Cuz I'm jacked up sucked up cut down thrown around
Discarded like a cigarette butt
I'm-a just a no good excuse for a man
Yes you know I gotta pick myself up out of this rut

But I wanna be close to you
I wanna be close to you you
I wanna be close to you
I wanna be close to you you

I don't know why we've never been told
That the life we're living it is made from gold
Worked our whole damn lives just to make it's sold
So boy don't worry don't worry don't worry

I got to get away man
This moment it won't last last last
I got a chained up brumby in my head and it's kickin my ass yeah
I'm roaming like a dog yeah
Looking for my bone bone bone
I gotta hijack my body just to make it my own my own my own my own

Because I'm jacked up sucked up
Cut down thrown around
Discarded like a cigarette butt
I'm-a just a no good excuse for a man
Yes you know I gotta pick myself up out of this rut

But I wanna be close to you
I wanna be close to you you
I wanna be close to you
I wanna be close to you you

I don't know why we've never been told
That the life we're living it is made from gold
Work our whole damn lives just to make it's sold
So boy don't worry don't worry don't worry now

I don't know why we've never been told
That the life we're living it is made from gold
Work our whole damn lives just to make it's sold
So boy don't worry don't worry don't worry now

Don't worry now
Yeah don't worry now
Yeah don't worry

I got to get away man*
Gotta clear my mind mind mind
Out of this mundane god forsaken 9-5 waste of my time



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/j/john_butler_trio/close_to_you.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain