add artist photo
Fort Minor
Add Explanation
Add Meaning
Fort Minor

Petrified lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Fort Minor – Petrified lyrics

Yall are not, not, not Ready HO
Not not ready HO
We're gonna drop it steady so
Do it like that
Like that (like that)....

Now why is everybody so petrified?
WHAT?
Petrified?
WHAT?
Step aside.
And just drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON! [x2]

Yeah
How you doin', y'all?
My name is Mike.
I'm fooling with the new shit
I'm doing it all like
I like what i do
I do what i like
I could quit and get it back like i'm riding a bike
Like stop...
...bring it back, bring it back

We got that balance keeping us on track
That ya get when ya move and quit, wit no slow
You stare like you don't care
But you do it though

I know
You really must be so lonely
Puffed up, lookin' tough, but so phony
You and your boys, you don't know me
You really wanna hold me show me, homie.

Lets get it over with for good
I got a friction addiction i wish you would
Machine Shop rockin' when we step inside
And we got everybody so petrified

Now why is everybody so petrified?
WHAT?
Petrified?
WHAT?
Step aside.
And just drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!

Listen you are not ready
Like children in a building you can't stand steady
It must be the beat so heavy
Causin' panic attacks like a crack in the levy

Give you that Robert Plant
Dancing days are back
Feeling all in the track and in fact
For those knowing the name
Of back with some brand new attack
Who can do it like that?

You really must be so lonely
Puffed up, lookin' tough, but so phony
You and your boys, you don't know me
You really wanna hold me show me, homie.

Tough talk doesn't mean a thing
Get over yourself you know when we're up in a scene
Its Machine Shop rockin' when we step inside
And we got everybody so petrified

Now why is everybody so petrified?
WHAT?
Petrified?
WHAT?
Step aside.
And just drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!

Now why is everybody so petrified?
WHAT?
Petrified?
WHAT?
Step aside.
And just drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!

Yall are not, not, not Ready HO
Not not ready HO
We're gonna drop it steady so
Do it like that
Like that (like that)...

Yall are not, not, not Ready HO
Not not ready HO
We're gonna drop it steady so
Do it like that
Like that (like that)...

Get UP

Now why is everybody so petrified?
WHAT?
Petrified?
WHAT?
Step aside.
And just drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON!
Drop that...
COME ON! [x2]

Like stop...
...Bring it back Bring it back
We got that balance keeping us on track

Like stop...
...Bring it back Bring it back
We got that balance keeping us on track

Like stop...
...Bring it back Bring it back
We got that balance keeping us on track

Like stop...
...Bring it back Bring it back
We got that balance keeping us on track

Stop...stop...stop...stop...stop...stop...stop...stop..[fades out]

'Chine Shop! shop...shop...shop [fades out]



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/f/fort_minor/petrified_lyrics.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain