New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

(music plays in back)
Chorus(singing)
O-OH-O-O-OH-O-OH It's the playerz night
O-OH-O-O-OH-O-OH it's the players night

Verse 1: Eightball

I'm just loungin, coolin, maxin in the studio
Drankin on the yak, smokin fat mac indo
Five-o, droptop, watermelon flip flop
Put her to the floor and watch how fast that ass drop
Oh my god the sun is out I feel like ridin G, (MJG- meet me up at
Pressure world),
Alright nigga(MJG-Peace Nigga)
Pull up at pressure world blowin on the fat one
I'm cool with everyone but still pack a fat gun
I gotta meet my nigga MJG ya know
He said he got the hook up with a couple of west Memphis hoes

Verse 2: MJG

Two hoes takin off they clothes
Given up they mouth to the pimps of the house
Got seveteen dollars in my tank and I think if the hoes wanna have
Dranks
But we ain't 'causez we can't waste time on a hotcap
Shit like ridin with a bitch all in my lap
I got pimp shit planned for the nine-fo
How the fuck you figure I coming through the front door
Roll me spliff with the tip up to my mouth
Fire dat bitch up 'causez it's players night out

Chorus: x2

Verse 3: Eightball

Yeah you know where I'm headin fool
Straight to the nigga with the herbs I gotta smoke a spliff
So I can calm my nerves
Full of yak
But a nigga ain't drunk yet
Waitin on a beep from this hoe I just met
She's a star so I gotta get her put the mack down tight
So I know I'm gonna hit her
Split her, then get up and leave the hoe bitter
'causez I play her like myself does not want to get her
Its still kinda early and I'm losing my buzz
Stop by the crib smoke a spliff in the hot tub
MJG is in the den gettin chwed on
That nigga must be drunk he still got his shoes on
I gotta broad in the kitchen cookin steaks
I'm puttin on my clothes and I'm bout to hit the highway
I got to get out this muthafuckin house so I can splurge
On this playerz night out

Chorus:x2

Verse 4: MJG

Ahhh Shit
Just got hit with a heavy quantity of bud
Hit the chevy, as I flip to the mall scopin out the bitches
On the strip
Shorts glued down to they hips
Gotta a special kinda cup for my cognac
'causez I lean back, take a sip, and show these hoes where my love at
Ridin down the avenue followin a stranga
Stack it to the wall as I fire up another blunt
MJG druker than a muthafuckin fish with thirty-seven bitches in my dick
I got another destination ain't no use in chillin wit these hoes
'causez bitches want riches
And I
Being the type of hustler that I am really don't give a god damn
B-U-S-I-N-E-double S is what I'm all about
Put'em in a middle of a playaz night out

(singing in the back)x2
Just a G
Just a Pimp

Chorus:x2



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/e/eightball_mjg/playerz_night_out_lyrics.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×