New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[Chorus]
Beep! Beep!
Coming' through!
Move over!
Yeah You!
Don't Argue!
Just Splurt!
Hurry up you gonna get HURT!
You don't wanna see no road rage
NAH
You Don't wanna see no road rage
NAH
You don't wanna see no road rage
It'll put you in a early grave!

TDA TDA I'll break in your car and I'll take it away,
That's how I used to roll back in the day
And I did it for a laugh
I didn't even get paid,
And I couldn't give a shit about junction,
Couldn't care less about a red light's function,
Drive sorta like I'm drunk and swervin' swervin'
Got two wheels on the curb and murdering tarmac full black
On my stereo full blast 2pac!
Holla if you hear me, cause I'm only gonna beep once
I'll knock down all of these?
Run down all of these
Chomps drive faster when I see speed bumps,
Killin' off stunts,
I'm a smart guy but if you see me drive you'll think I'm a dunce like.

[Chorus]
Beep! Beep!
Coming' through!
Move over!
Yeah You!
Don't Argue!
Just Splurt!
Hurry up you gonna get HURT!
You don't wanna see no road rage
NAH
You Don't wanna see no road rage
NAH
You don't wanna see no road rage
It'll put you in a early grave!

NEEEOW! Mind out!
If you don't listen to me you'll find out,
I don't indicate, I just swing about taking up two lanes
Playing dare devil games
I don't give a shit 'cause my car is tinted
And if I get caught I don't care about minted,
Driving in the fast lane,
Ready for the violence,
Had 6 points before I even had a license.

Now I'm Legit,
And I couldn't give a rats ass,
So you see me flashing flashlights,
Cause I drive too fast,
But I'm still a trooper,
In ma mini cooper,
Head to head had a crash with a police car,
Didn't get arrested
Didn't have to kick off,
I was alright but the car got write off,
Just another day in the life of a lunatic,
Rub me up the wrong way watch me start losing it like...

[Chorus]
Beep! Beep!
Coming' through!
Move over!
Yeah You!
Don't Argue!
Just Splurt!
Hurry up you gonna get HURT!
You don't wanna see no road rage
NAH
You Don't wanna see no road rage
NAH
You don't wanna see no road rage
It'll put you in a early grave!

Driving with my lights in the daytime,
Everybody looking at me, Crazy!
WHAT!
I put my middle finger in the sky above
If I see flashing lights I just might not stop,
Lets go for a joyride,
Speed through the ghetto,
I'll say goodbye before I even say hello,
I'm far from mellow!
I don't wanna chat,
I'll get out ma car and give you a slap,

Never mind all that cause you really ain't ready though,
I'm so high,
I just wanna hear ma stereo,
I got my girl moanin in my left ear,
There's a lot of stress here, you better steer clear,
Car just cut me up, I didn't take kindly
Plus I got this other silly Bastard behind me,
Had enough of being courteous and smiley, blimey
Now I really gotta get grimey like...

[Chorus]
Beep! Beep!
Coming' through!
Move over!
Yeah You!
Don't Argue!
Just Splurt!
Hurry up you gonna get HURT!
You don't wanna see no road rage
NAH
You Don't wanna see no road rage
NAH
You don't wanna see no road rage
It'll put you in a early grave!



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/d/dizzee_rascal/road_rage.html

Correct | Report

songmeanings

Write about your feelings and thoughts

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
u
Unregistered
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!
Explain

Write an explanation

Your explanation
Add image by pasting the URLBoldItalicLink
10 words
Good
Cool
Awesome!
Explanation guidelines:
  • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
  • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
  • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
×