add artists photo
Diddy
Add Explanation
Add Meaning
Diddy

Wanna Move lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Atl Georgia
To New York City
The Kings have arrived
Let's rock
Let's rock
Don't stop
Let's rock
Yeah
Let's rock
Uh-huh
Let's rock
Don't stop
Let's rock
Yeah
Let's rock
Uh-huh
Don't stop
Don't stop

[Scar]
Hey forever I'm on the grind
My mind is already made up
Sippin the finest wine
Fly bitches to Jamaica
Everyday that I wake up
I look up at Christ and thank him
Therefore he lifts me up
So I don't see no haters

[Diddy]
Let me get shit in order
I got somethin' for ya
You ever seen a black man
Walk on water?
Nigga talk shit
And I'ma try to ignore ya
Get disrespectful
And I'ma have to come for ya
Keep it gangsta with me
And I won't go get your lawyer
Cause my combo quick
And they comin' like de la hoya
Watch your hands in the streets
Cause they will come for ya
Jammin with a Balla
And nothin shorter

[Ciara]
Don't ya wanna move
Does this make ya wanna groove
If the fellin gets you
It matters to get ya hot
Our music our music
Come enjoy the fun
Don't ya wanna move
Just make ya wanna groove
Does this feelin' get to you
Let us get ya hot
Our music our music
Come enjoy the ride

[Big boi]
Need I remind yall
I started from the bottom
But I'm destined for the top
And I ain't stoppin'
Till I got em
Call me clumsy for the weight
I'm droppin' records
But they breakin'
Still standin'
Like the fuse on my cannon
Blowin' weight kid
Top shelf you gotta reach high to be the best
I'm like Hennessey and coke and xo
And nothin' less
I'm the nigga big I know you know the rest
Suppose I was a toad
And no I ain't gonna rest
I'ma bang on
And make this music that we sang on
Like skunk
That pussy nigga, always got the same song
Always got my stink on
Hang on
You was the shit before we came on
You do the same song, over and over again
You out the game homles
Zero ziltch
Blow out ya candles
You do or you don't, son

[Ciara]
Don't ya wanna move
Does this make ya wanna groove
Is the feelin' good to you
It matters
Get ya hot
Our music our music
Come enjoy the fun
Don't ya wanna move
Just make ya wanna groove
Does this feelin' get to you
Let us get ya hot
Our music our music
Come enjoy the ride

[Big boi]
Need I remind yall
I started from the bottom
But I'm destined for the top
And I ain't stoppin'
Till I got em
Call me clumsy for the weight
I'm droppin' records
But they breakin'
Still standin'
Like the fuse on my cannon
Blowin' weight kid

[Diddy]
Here we go back again
Makin' that beat go bump bump bump bump
So hard
Why do niggas act so hard
I don't give a damn about a broad
I ain't gotta floss in the fastlane
Ride right past lane
I'ma in the atl
Flyin' down cascade
Still spendin' money
Ain't nothin' change man
Spend a couple mill
Just to make my change rang

[Big boi]
Hang on
You wasn't bangin' before we came on
You know you lame holmes
Zero ziltch
Blow out ya candles
Do it ya don't son

[Ciara]
Don't ya wanna move
Does this make ya wanna groove
Is the feelin' good to you
It matters
Get ya hot
Our music our music
Come enjoy the fun
Don't ya wanna move
Just make ya wanna groove
Does this feelin' get to you
Let us get ya hot
Our music our music
Come enjoy the ride

[Diddy]
Hey yo Ciara
Take us home baby

[Ciara]
I feel high on the music
I feel
I might lose it
It's talkin' through the melody
I can hear it tellin' me
To move
I feel high on the music
I feel
I might losin'
It's talkin' through the melody
I can hear it tellin' me to move
Are you ready to press play?
Are you ready to press play?

[Diddy]
Nah they ain't ready
They don't believe me yet baby
Y'all don't believe me yet?



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/d/diddy/wanna_move.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×