add artist photo
Danny
Add Explanation
Add Meaning
Danny

Evil lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Danny – Evil lyrics

[Hook: Gavin Castleton]
Evil, I feel the sickness running under my skin
Father, when I get up to heaven, gonna let me in
People who judge me, but I know they haven't been where I've been
I know the day's gonna come when I've gotta repent
But until then, I just keep runnin' and runnin' and runnin'

[Verse 1: Danny! ]
I keep on runnin'
But I don't know where I am goin'
The shit is just mind-blowin'
Surrounded by circus clowns and I'm sick of the pie-throwin'
Ridiculous, I ain't knowin'
Where to locate my saneness
Ooops, I meant to say sanity, Danny is brainless
Ooops, I meant to pray near this canopy bed
Too bad there's too many hookers layin' in it, Danny is shameless
You lames just shuck and jive like Andy and Amos
Co-signed by two giants, y'all still don't know who D. Swain is?
I'm sayin'

[Hook:]

[Verse 2: Danny! ]
Was thought to be a pleasant guy my entire life
But somethin' snapped in me, nowadays I ain't wired right
Paranoia got me feelin' like I'mma die tonight
Somebody gon' merk the kid
For all of the dirt I did
I swear I'm only human, but I'm
One step away before the evil consumes him
Engraved in his tomb, with a reputation in ruins
Y'all know the deal
I act aloof to hide that I'm real scared
Thought I outran my demons, rear-view mirror, they still there

[Hook:]

[Bridge: Gavin Castleton]
You wanna criticize me
But yo I don't know what to tell ya (don't know what to tell ya)
You wanna crucify me
But yo I don't know what to tell ya (don't know what to tell ya)
You wanna hold down me, I swear
Don't know what to tell ya (don't know what to tell ya)
You wanna pop shit at me
But yo I don't know what to tell ya (don't know what to tell ya)
Only God can judge me

[Hook:]

Sometimes I feel like doin' a beat
Sometimes I don't
Sometimes I feel like movin' my feet
Sometimes I don't
Sometimes I feel like doin' a beat
Sometimes I don't
Sometimes we make you move ya feet
Sometimes we don't

[Verse 3: Danny! ]
I'm evil than a motherfucker
Fuck yeah I claim it, come and see me you motherfuckers
I walk the line between a saint and a sinner, nigga
We're all the same, you think we ain't? Guess again, my nigga
Came to the game, stole a loaf of bread to feed myself
Read 'tween the lines, it paid off, now my records sell
I got the feeling that you're tryin' to judge me, well
H-E-L-L, y'all can go to hell
E-V-I, L

Sometimes I feel like doin' a beat
Sometimes I don't
Sometimes I feel like movin' my feet
Sometimes I don't
Sometimes I feel like doin' a beat
Sometimes I don't
Sometimes we make you move ya feet
Sometimes we don't

[Hook:]

[Outro: Amber Tamblyn]
Father forgive me
I'm not the daughter I should be
Now he's in a coffin off Grand Street
Should've kept his hands off me



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/d/danny/evil.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×