New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

I'm game (what?)
I'm game (ok)
I see that ya'll wanna be like the boy wonder (true true)
Well, don't they all (me me me me)
So just sit back and relax and let holla at ya'll
(Talk to em playboy)
This how you be me (how)

It's me capital B
Rap lil B
Different after me
What a disaster see
It's a fact that no other cat attractive as me (nope)
Can't no other mc step in my IV's
But see I wrote a booklet for you to get (ha)
The game on top, a couple platinum plaques
Number one, it's apparent you gotta appeal the parents
Be real, won't they see through you like you transparent
Number two, I scan the whole world in panoramic
Find a loophole to develop my flow then I ran with it
Now step number three
Ha, it ain't that easy (nope)
Gotta listen close if you wanna be Weezy (yup)
Dress wired, make sure yo attire stay hot
Top to bottom, got them school girls cryin
Step four, you gotta make sure yo style remains raw
But wait, there's more
Yeah

[Chorus 2x:]
All you young'ns tryina do it how I done it
What I been yo, what I'm becomin
But it's nothin now
Follow
All you kids tryina get it how I get it
Wanna spit it how I live it
Won't you listen then
Follow

[Verse 2:]
Yeah, gotta have some attitude
Can't dress sloppy (no)
Talk with some slang and you gotta act cocky
Make sure yo pants sag low
And if you rock an Air new fit it
Make sure that you stick to shows (haha)
It's a must that you rock two chains (bling)
Cuz dawg where I'm from
Well, money ain't a thang
Clothes oversized (yeah) tires real wide
Gotta pay my dime over just so she can ride
Gotta be real smooth
Be too cool
Gotta be that cat that guy that dude
If you wanna be Bow
Watch how I walk this (ok)
Easy, sit back, listen while I'm talkin
Make sure yo shoot game is up to par
Make sure you remain number one on 106 & Park (yeah)
Gotta like yo girls ghetto
Gotta be a headliner
Gotta be a platinum back to back rhymer
I'm game

[Chorus]

[Verse 3:]
Follow me follow me but don't lose yo grip (ah uh)
Get yo cornrows and shelltoes and learn how to skip
Mix that and a throwback and a flow that's sick
Now hold that pose right there
That's almost it
And if you wanna copy my jewels
Don't go and get no Looney Tunes tryina do what I do
Like dude I got more karats than that wascaly wabbit
And it's a fact that I'm responsible for ya'll funny rappers (haha)
I try to rhyme for a minute
But every time I get a sentence it's like ya'll re-spit it (yeah)
Re-admit into the system right after I did it
You get it
You make a livin off the way that I'm livin (true)
Copy my image
So I want a percentage
Listen, don't be sloppy
I'll show you how to get it
You gotta rhyme hotter, dress proper
So you got a lotta ladies and diamonds in yo pocket now
You got it?

[Chorus]



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/b/bow_wow/follow_me.html

Correct | Report

songmeanings

Write about your feelings and thoughts

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
u
Unregistered
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Featuredlyrics

Explain

Write an explanation

Your explanation
Add image by pasting the URLBoldItalicLink
10 words
Good
Cool
Awesome!
Explanation guidelines:
  • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
  • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
  • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
×