Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Bette Midler – Love Tko lyrics

Oooooh
Oooooh

Lookin' back over my years
I guess I've she'd some tears.
Told myself time and again
This time I'm gonna win.

But another fight. Things ain't right.
I'm losing again.
It takes a fool to lose twice
And start all over again.

I think I better let him go.
Cuz it looks like another love tko.
Let it go, baby.
I think I better let him go.
Cuz it looks like another love tko. Ohh, yeah.

I tried to take control of the love.
He took control of me.
See you lose all thought and sense of time.
You have a change of mind.

Takin' the bumps and the bruises
And all the pain of a two-time lose.
And I try to hold on. My faith is gone.
It's just another sad song.

So I think I gotta
Gotta let it go
I gotta let him go.
Let it go, baby.
Cuz it looks like another love tko.
Oh, yes it does, yes it does.

I think I gotta
Gotta let it go
Mmmmmmm.
Let it go, baby.
Cuz it looks like another love tko.

Boy, whatcha want me to do? Can't stand up to you.
No no no no.

I try to take control of the love.
It took control of me.
See you lose all thought and sense of time.
You have a change of mind.

Taking the bumps and the bruises
And all the pain of a two-time lose.
Then I try to hold on. My faith is gone.
It's just another sad song.

I think I better
Better let it go
I better let him go.
Let it go, baby.
Cuz it looks like another love tko.

Yeah, I better
Better let it go
I gotta let him go.
Let it go, Miss M.
Another love, love tko.

Ooohhhh, boy you got me turned around and around and around.
Around and around.
Everybody's got to cry sometime.
That's what they say. I heard them say.

Everybody's gonna cry sometime.
Mama says that they did, that they did.

Iiiiiiiiiiiiiiiiiii. ..



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/b/bette_midler/love_tko.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]