New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[Intro:]
Ohh, yeah
All over and over

[Dustin]
Why you gon' give me back my chain
And you ain't even gon' give me the chance to explain
It's so typical
We been here before
Ain't nothin' changed
Why you gon' give me back my chain
We just been through this, babe
It's just like Groundhog Day
Like yesterday
And the day before
And the day before that

[Chorus:]
Girl, I bet I know what you bout to say
You'll say that I'm a big liar
You're bout to say
You'll say you gettin' sick and tired
And I'm gonna say
Oooh, you're trippin'
Girl, I'm outta here
But this is how we play
Baby, it's okay

Girl, I wanna do it all over again
Come on, let's do it like we always do
Break up and make up and break up
And then, we're makin' up
Here we go again
Oh, girl
Can we argue all over
Get jealous all over
Cuz, I like gettin' back with you
Baby, oooh
Let's do it over and over
All over and over again

[Patrick]
You always wear that dress I like
On the very same day that we just had a fight
That's so typical
We been here before
Ain't nothin' changed
Ohhh
All your girls stay in our biz
It's like they know before
We even call it quits
When you throw your fits
I get over it
I can't even get mad

[Chorus:]
Girl, I bet I know what you bout to say
You'll say that I'm a big liar
You're bout to say
You'll say you gettin' sick and tired
And I'm gonna say
Oooh, you're trippin'
Girl, I'm outta here
But this is how we play
Baby, it's okay

Girl, I wanna do it all over again (All over again)
Come on, let's do it like we always do (We always do)
Break up and make up and break up
And then we're makin' up (Makin' up)
Here we go again (Here we go)
Oh, girl (Girl)
Can we argue all over (All over)
Get jealous all over (All over)
Cuz, I like gettin back with you (I like gettin' back with you)
Baby, oooh (Baby, oooh)
Let's do it over and over
Over and over again

[Bryan]
You know, I ain't gon leave
We mean too much to me
Even though, we go through these changes on the regular, girl
If it was any other girl
I'll be gone like yesterday
So, to you, I'm gonna sing

[Kelly]
How come everyday you makin' a fuss
Gotta young man wantin' to cuss (I know, you know)
That I'm feelin' real serious
Cuz, this love is real serious (Serious)
You be rockin' the flow
Then, you come back for more
Back, back
Forward, forward, then, back
And I guess, that's how she roll
Ohhhh

[Chorus:]
Girl, I wanna do it all over again (All over)
Come on, let's do it like we always do
Break up and make up and break up (We always do)
And then, we're makin' up (And then we make up)
Here we go again (Here we go, here we go)
Oh, girl (Oh)
Can we argue all over (Argue all over)
Get jealous all over (All over)
Cuz, I like gettin back with you (I like gettin' back with you)
Baby, oooh
Let's do it over and over
Over and over again

Girl I wanna do it all over again



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/b/b5/all_over_again.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×