Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Andre Nickatina – Raven In My Eyes lyrics

You know god, the devil is acting a mother fucking fool
Well yes, watch out for those buster
Busters and you never can trust them
Sooner or later gotta me a hafta dump them in the ocean
And them them girls around them we gonna get rid of them, second
Watch that four blown, gage on time (tragic, tragic, tragic, tragic)
And you know that cinnnomon bread that you didn't want to give me?
So when me get down, me bring my rotwilder round
And make them shake that thang
The raven in my eyes got me going against the grain
If you purple like the rain
Feel me nigga now check the grip, Get rich quick or die
Some can't get rich so god damn quick, so they suffer and get high
God fearin niggas, who sin and make they ends
Corner store ballas who can't think without they gin
Mandadory consequence if you spit this busnuiss splittin rocks
Bullets connect with red dots, shit this ghetto red hot
A vision like twelve monkeys, split the blunt and fill her up
We ready to cuss and dump on niggas who wanna buss
Spittin 45 and newer nines mindstate on barrcudda
Nigga watch the heat cuz the heat will seek and the heat will go right through ya
My mouth a make an attitude and hall game
Street chemist ghetto star dealin with the pain
They say "Andre Nickatina keep it comin"
The game done got so thick that I can't even have a woman
Let me look into your eyes, witness all the lies,
Somewhere down the line you made a grown man cry, why?
Raven in my eyes put a man to test
Man not bullet proof, man be made of flesh
You know me keep on singing
The raven in my eyes put a man to test
And I say
Man not bullet proof, man be made of flesh
You know me keep on sayin
A raven in my life put a man to test
And you know me sayin
Man not bullet proof, man be made of flesh
B. Adams do ya still love me?
Cuz your first born is struggeling (tragic tragic tragic)
And its hard to stay drug free, mama do you love me?
X2



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/a/andre_nickatina/raven_in_my_eyes.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]