add artist photo
Aaliyah
Add Explanation
Add Meaning
Aaliyah

Never Comin' Back lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Aaliyah – Never Comin' Back lyrics

[Intro:]
How y'all doin out there tonight?
Yes, I love you too.
I just wanna talk to the ladies tonight.
For all you ladies, that done had your heart broken,
I done had my heart broken to, so I can relate, ya know.
So if it's ok wit you, I'm just gonna break it down for the fellas,
That don't know that they can't just break a womens heart.
Alright? So check it out.

I gave you all of my love..... All to you.
And you don't appreciate the things that I do.
I gave you all of my time..... Cause you blew my mind.
I let you do me wrong, cause love had me so blind.

*I was so strong, but I'm all grown up 'n',
I'm dumb by love 'n', I used to love you.
You tried to play me and then persuede me.
I still remember the pain you gave me.
I can't believe you, I gotta leave you.
I'm packin up 'n' you can hit the road jack.
You can take these things that you gave me,
Cause I'm never comin back.*

All I wanted..... Was a little love.
But you chose to hang out all night with the boys.
So what are you saying? (quit wasting my time)
Trying to claim something that ain't even mine.

*I was so strong, but I'm all grown up 'n',
I'm dumb by love 'n', I used to love you.
You tried to play me and then persuede me.
I still remember the pain you gave me.
I can't believe you, I gotta leave you.
I'm packin up 'n' you can hit the road jack.
You can take these things that you gave me,
Cause I'm never comin back.*

Why you hurt me? (echo)
Why you hurting me so bad?
Gave you my time, you played with my mind.
Why you wanna make me sad?
(repeat)



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/a/aaliyah/never_comin_back.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain